mamarama og lille banan Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 http://mammanett.no/barn_0_12_aar/barnets_helse_fra_til_aa/foedt_tidlig/tvillinger_foedt_i_uke_23_overlevde rørende!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg får bare opp:"side ikke funnet".Kanskje jeg gjør noe galt? Mvh
mamarama og lille banan Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 http://mammanett.no/barn_0_12_aar/barnets_helse_fra_til_aa/foedt_tidlig/tvillinger_foedt_i_uke_23_overlevde nå da tro?
mamarama og lille banan Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 http://mammanett.no/barn_0_12_aar/barnets_helse_fra_til_aa/foedt_tidlig/tvillinger_foedt_i _uke_23_overlevde hmmm... jaja. gå inn på mammanett.no, der ligger youtube-videoen en mamma og pappa har laget om sine tvillinger som ble født i uke 23, og overlevde mot alle odds
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Da fant jeg det,takk skal du ha:). Det var en vakker video,helt utrolig:D. Mvh
melkekua™ Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Fy søren....så utrolig! Jeg gråt gledestårer når jeg så video'n :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå