Gå til innhold

Mannfolk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere. Kan bli litt langt dette. Ang forhold osv.

Jeg og min kjære gjorde det slutt for 4-5 mnd siden. Han som gjorde det slutt. Jeg flytta hjem til mine foreldre, men endte opp med å være til han i en mnd et par uker etter at det ble slutt. Han ville ha oss der å jeg tenkte at kanskje dette ordnet seg, men det gikk skeis igjen fordi at foreldrene hans blandet seg. Noe som jeg synes er helt borti natta. Så gikk det to-tre uker igjen så var vi der. Da ville jeg bare komme på besøk, vi var der i tre-4 dager så kom mora til han igjen å blandet seg å alt ble fucked up igjen. Jeg og han ble da enige om at det var best at jeg fikk meg en egen leilighet å vi får ta det som de kommer med oss to. Han sier fortsatt at han vet ikke og at vi får ta det som det kommer osv.

Nå har jeg fått meg leilighet på plassen jeg vil bo, ganske så nærme han. Nei, det vra ikke derfor jeg flyttet hit, jeg trives her å vennene mine bor her. Han kom å lå til meg første natta, å siden har han vært her. Ailtså, i to uker nå. Han bor kanskje 3 min unna meg, han har både toalettsaker, litt klær osv her. i dag var han litt rar så jeg sendte melding til han at han måtte skjerpe seg litt. Da fikk jeg tilbake`` vi er ikke sammen, husk det``.

Jeg skrev tilbake `` næh, daah. sier du det. jeg vet det du. Men sånn som det er nå så er det tydelig at vi to ikke kan leve uten hverandre, det skader ikke å starte sånn smått igjen å prøve seg frem igjen. Det betyr ikke at vi er sammen, at vi blir sammen snart men at det er en bra start på et nytt forhold. Fikk tilbake ``Ok, forstår.`` han er så teit i pappen. Redd for å ødelegge stoltheta si osv vil jeg tro. Han har både nøkkel og portåpner til min leilighet og garasje. Sier litt egentlig. Å jeg nekter å tro at han er her bare for å være her. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han er her for jeg driter i det, men det er litt morsomt å se at han avslører seg selv så jævlig som han gjør. Jeg koser meg i nærheten av han å synes vi to koser oss masse sammen. Vi har ikke hatt sex så det er ikke derfor han er her.

Men, hva tror dere? Ikke sikkert dere skjønner hva jeg vil frem til men håper dere forstår litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som om dere helt klart ikke er ferdige med hverandre. Dere får vel ta tiden til hjelp å ikke stresse :) Ser jo ut som om dere skal klare dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...