Gå til innhold

IKM i morgen og slim i dag?

Maja08-gravid med nummer 4 :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette bety? EL nå, 2 uker for sent eller? Tror IKM skal være i morgen eller helt i begynnelsen av neste uke. Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej Maja08! Så spænnande då, att du har eller har haft EL. Har du tempat eller tatt EL-tester? Kan gott vara så att El ær sen om du fortsatt ammar litt på natten. Jag fick EL på 23 dagen och vi missade den faktiskt, så min mens kom i onsdags. Jaja, vi satsar på julhelgen istællet och då ska jag ta EL-test tills den blir positiv - inte sluta efter 8 dagar - jag trøttnade:-(...

har førsøkt att svara på ditt pm, men det gick inte... men som sagt, ny pp nytt hopp!!!

Skrevet

Hei vill ha en 3a,

ja det er deilig at noe skjer i hvert fall! Jeg kjøpte en del billig tester, og testet en periode uten å få noe sikkert utslag.. Vet altså ikke om jeg hadde EL eller ikke, og i dag var det altså litt slim.. Noe ekkelt å diskutere dette her, men jeg har lest så mye her inne om dette EL slimet at det var det første jeg tenkte på da jeg var på toalettet og så dette her i dag... Men, det har ikke vært noe mer da. Tenker jeg venter til ut i uka og tar en gravitest om ikke TR kommer en av de neste dagene. Jeg innbiller meg liksom at syklusen skal være akkurat som den var før. Har alltid hatt veldig så stabile sykluser.

Hvordan går det med dere da? Ny pp ser jeg, tvi tvi :o)

Skrevet

Visst ær det skønt att det sker något! Tillslut!!! Så det går ju bra fast alla prøver ær vel otålmodiga... Jag tror på det dær någon skrev, att nær man slutar att prøva fungerar det...

Jag brukte massa EL-tester men utan resultat och då blev det litt kjedelig tillslutt... Sen børjade jag faktiskt tempa istællet - mycket billigare :-), men du ser ju inte førræn efter El att den har varit. Så jag vet att jag hade EL men inte exakt nær. Nær mensen kom i onsdags, så førstod jag att jag missat den med 1 dag... Vet inte hur de med långa sykluser gør før att finna EL och pricka den rett.

Min strategi ær att bruka så många EL-tester som krevs nu i dec. Jag tror att min bæsta pp ær dec - får då har mina andra 2 blivit till. Vi får se.. Men som de sa på Frøya - det viktiga ær att inte nattamma. Det går litt bedre faktiskt. Jag hade också veldig regelbundna sykluser innan, men mellan 1 og 2 hade jag bara 2 lange sykluser eg (38 dgr).

Jag krysser fingrarna før dig och att det fungerade redan nu!!!

Har du merket nått på kroppen da; ont som vid EL, kvalme eller så?

Skrevet

God morgen - du er allerede på nett du også... En kan bli litt tullete av dette her...

Jeg syns kanskje at jeg merket noe for noen dager siden, litt murring i magen og veldig trøtt. Men, nå merker jeg ingenting - bortsett fra en kommende forkjølelse..

Venter nok noen dager før jeg tar en test..

Skrevet

Ja det var det, førkylning! Det har vi alla utom mannen. Minsta hostar och ær inte helt frisk. Så då återsår avgørelsen - ska jag bli hemma från jobb imorgon eller ej... Har jobbat i 2 uker nu - det ær en stor omstillning fra att ha varit hjemme i 15m. hade varit fint om vi kunde hålla ut en uke till innan julferien...

Ær inte det litt bra, med en førkylning nær egget ska festa sig?

Du får hålla oss uppdatert. Jag kommer inte att ha några besked førræn i mitten av jan... tidigast... men en El i julhelgen det hade varit en fin julgave tycker jag :-).

Skrevet

Snufs, ja, forkjølelsen har i hvert fall kommet for fult! Ingen TR fremdeles, men som jeg skrev tidligere tror jeg at syklusene mine er noen dager lenger enn standarden på 28 dager. Tror kanskje jeg venter til torsdag før jeg tester.

Tror du det er bra med forkjølelse altså? Husker faktisk at jeg var ganske så syk i begynnelsen av forrige graviditet, men det tror jeg var da jeg var 9-10 uker på vei..

Dere får kose dere masse i julen da - he he ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...