Blåbærmuffins Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 tok en cb-test på bare noen få dråper urin i stad. Ble ikke kryss, men skimter en vertikal strek på oversiden av den horisontale. Skjønner dere? Er en strek men den krysser ikke/går ikke helt ned... Trodde jeg hadde sett og hørt om de fleste resultater men ikke dette. Blir jo helt sinnsforvirret av dette. Skal på julebord i kveld og lurer jo veldig på om jeg kan drikke. Vil garantert svirre rykter om jeg ikke drikker...
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 har du mulighet til å få tatt bilde av testen? kom den streken fort?
Blåbærmuffins Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Får ikke tatt bilde nå nei, tror ikke den vil vises uansett. Så at det var noe der etter ca tre minutter og den har blitt sterkere etterhvert, men fortsatt ingenting under den kontrollstreken...
Frk Marge Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg fikk en sånn en gang. men jeg var ikke gravid desverre... mulig det var klemisk graviditet jeg hadde da, for jeg hadde masse symptomer..., men jeg vet ikke hva resultatet betød.
*kleopatra* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 jeg har også fått det samme resultatet et par ganger tidligere, men var ikke gravid da.... men det betyr jo ikke at du ikke er det! :-) jeg krysser fingrene for deg! du kan jo f. eks ta ett glass vin eller to, mye nyere forskning tyder på at det ikke er direkte skadelig så tidlig. Men for all del: flatfylla er ikke bra, altså. så det hadde jeg holdt meg unna hvis jeg var deg. :-)
Blåbærmuffins Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2008 streken ble hel etterhvert.. drakk 4 kopper kaffe og tok en ny test. Urinen var helt blank(utvannet) og testen ble positiv etter ca 15 min. herregud, dør jo her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå