Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er høygravid, veier 15 kg mer enn jeg pleier og tar mer plass enn vanlig. I tillegg er jeg forkjølt, sliten og sur, og var sent ute til jobb tidligere i dag. Går i rett linje så fort jeg klarer med kranglete bekken og dunkende hode. Mot meg kommer en gammel dame med en sånn handlekurv på hjul (ikkre rullator). Vi går begge rett fram på kollisjonskurs, ingen viker, og det ender med at jeg må klistre meg inntil husveggen for at hun skal kunne fortsette uten å verken stanse eller bøye av de to cm som skal til. I det hun passerer sier hun dritsurt - gå til venstre! Altså, passer meg på venstre side - for at jeg skulle gjort det måtte jeg tatt nesten en hel runde rundt henne siden jeg gikk på hennes høyre side hele tiden. Alle i hele verden hadde altså vikeplikt for henne, og skulle passere henne på venstre side på et helt vanlig fortau. Hadde det ikke vært for at jeg tenkte for sent, skulle jeg bedt henne gå i veibanen siden hun tydeligvis definerer seg selv som et kjøretøy! Ja - jeg er lett å provosere om dagen... og pr. def. er jeg like sur og urimelig som hun var..... jeg vet. Men det var deilig å skrive det ned
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hahaha...sorry, ikke meningen å le, men ser det for meg. Har også møtt på sånne damer som tror de eier hele veien. Var ute og gikk med barnevogn her denne uken, på fortauet står det to gamle damer og breier seg ut over hele fortauet. Ikke søren om en av de gadd flytte seg litt, så uti veien måtte jeg. "Hadde det ikke vært for at jeg tenkte for sent, skulle jeg bedt henne gå i veibanen siden hun tydeligvis definerer seg selv som et kjøretøy"- den lo jeg ekstra av..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå