Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er så heldig=) Jeg har to små, ei jente på 2 år og en gutt på snart 4 år. Innimellom krangler og plager de hverandre, men stort sett leker de kjempefint sammen og viser at dem er glade i hverandre. Men hver gang de gjør slike gode ting for hverandre så kjenner jeg meg så lykkelig. Idag har vi fortalt dem begge at dem skal bort for å sove i natt siden mamma og pappa skal bort i kveld. Mini gledet seg med en gang og vi var litt redd for at tuppa ikke helt skjønte hva vi sa. Men det gjorde hun (for da hun skulle legge seg på formiddagen sa hun at hun skulle jo ligge hos H...)...og vi spurte om det gikk bra at hun skulle sove der og at mamma og pappa ikke kom til å være der. Da kommer det fra mini "jeg skal passe på deg lillesøster"...det er såååå skjønt å høre slikt...kjente tårene presset på=)=) Og etter han sa det så var det liksom helt greit for tuppa også=) er spent på hvordan de reagerer når vi drar etter å ha levert dem, de har aldri lagt borte før uten oss=) Mini en gang da han var baby bare. >Vet ikke hva jeg ville med dette...måtte bare skrive det ned en plass=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå