katinka80 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 I går var det endelig tid for første kontroll tim etter innsetting 10 nov. Spenningen var stor på om det var et eller 2 bankende hjerter inne her..og om alt var okei. Har hatt et par dager med litt blødninger... Men alt så fint ut og det var et lite bankende hjerte å se. Gynokologen sa at ble det flere blødinger fremover så måtte jeg ta kontakt.. Var ute å spiste i går på kina resturant og forspiste meg mildt sagt. Da jeg skulle gå på do rett før jeg la meg....blødde jeg selvfølgelig. Denne gangen var det litt mørkere og jeg måtte tørke meg 4-5 ganger før det var borte. Fikk sterker smerter en time etter jeg hadde lagt meg. Bør jeg være bekymret eller kan det ha vært en såkalt gynekolog blødning?? Tok innvendig ultralyd på 2 apparater da legen ville forsikre seg om det var foster+plommesekk eller 2 foster han så.... Har ikke ringt å snakket med noen, og har heller ikke hatt noe mer blødning eller smerter. Bare vært kvalm siden i går....
Marianne87 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jeg har ingen erfaringer med dette selv, men jeg synes du bør ringe legen din. Er bedre å gjøre det enn å sitte å bekymre seg. Og hvis legen sa du skulle ringe hvis du blødde er det jo ingen tvil på at det er det du bør gjøre! Lykke til! Håper alt går bra for deg, er jo mange som blør i svangerskapet. Bør ikke bety at det er noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå