Gå til innhold

Hvil i fred Baby P. Verste jeg har lest :'(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den og historien om baby Brianna er helt grusomme..

Finner ingen ord for å forklare slik rådyrket ondskap..

Skrevet

Har lest om mye jævlig i mitt liv men dette er nok det værste:( Det er hinsides all ondskap!

Skrevet

Ja det er så ufattelig ille! Har virkelig vært deprimert i lang tid på grunn av den historien.

Det verste er virkelig at moren ikke gjorde noe for den lille babyen sin. At det finnes grusomme mennesker her i verden det vet man jo, men at det finnes mødre som kan være med på / høre/se at noen gjør slikt mot sitt eget barn er så ubegripelig.

Jeg tenker på det hele tiden, ser den lille gutten for meg. Har en liten tass på 15 mnd selv så det kommer så nært på en måte!

Tenk på alle små som har det ille her i verden, jeg blir nesten gal av og tenke på det! Jeg prøver å få bildene ut av hodet mitt, men klarer det ikke.

Historien om lille Brianna (husker ikke helt hva hun het) er en lignende sak. Helt forferdelig.

Sakene minner oss på om at det er viktig å se seg rundt, prøve å fange opp de barna som ikke har det bra og ikke være redde for å melde fra til barnevernet når man ser eller føler at ting ikke er som det skal.

Jeg håper at de involverte får harde straffer og at fengselsoppholdet blir så vanskelig at de ikke holder det ut!!!

Skrevet

Ja desverre:( Leser du ikke aviser??

Skrevet

Dumme meg, måtte jo inn å lese og se på bildene! Er ikke ofte jeg gråter, men nå klarer jeg ikke stoppe.

Verden er full av syke mennesker, men disse menneskene må være noen av de verste. De fortjener en grusom og smertefull straff, men de får vel bare noen år i fengsel.

Skrevet

Er det mulig?? Jeg lurer på hva i all verden det er spom kan fåfolk til å bli så forjævlige!!

Skrevet

Hva er det som har skjedd. Klarer ikke finne ut hvor det står.

Skrevet

Noen som kan fortelle hva som har skjedd???

Har ikke facebook, så kommer ikke inn der.

Skrevet

Kan noen fortelle hva som skjedde?

Kommer ikke inn på facebook...

Håper noen tar seg tid å svare!

Skrevet

Baby Peter er en gutt på 17 mnd som ble torturert til døde av forferdelige mennesker. Hans mor var til stede, men gjorde ingenting. Barnevernet var på besøk uttallige ganger, men gjorde ikke noe de heller.

Legger ved en link, men advarer deg. Du kommer ikke til å få det ut av hodet noen gang. Jeg tror de tre involverte får straffeutmålingen sin i morgen. Gutten døde i august i fjor.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1941714.ece

Skrevet

Tørr ikke åpne linken, er det bilder av den døde lille gutten?

Må bare spørre for hvis det er det så åpner jeg IKKE linken...

Skrevet

nei det er ikke bilde av det døde barnet, men et fryktelig trist bilde av han tatt bare dager før han døde.

På det bildet har mammaen smurt sjokolade rundt munnen hans slik at ikke sosialarbeideren skal se skadene han har rundt munnen. Så ufattelig ond og utspekkulert.

Her er et bilde av den nydelige lille gutten

http://www.nettavisen.no/verden/article2403366.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...