Gjest elissa2 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 HEIA:) stemmer det,jeg fikk svangerskapsforgiftning,og har lagt inne på sjukehuset.....var rimlig tøfft på slutten, men nå er fødsel vel overstått,og alt er glemt:) hvordan går det med deg da???alt bra håper jeg???? mange klemmer fra meg:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 hei hei!! ja her går det bra, begynner å bli passe lei av søvnløse netter...men det går fint. hun er visst litt lita så jeg skal på ul. nå rett etter nyttår. går jo fort nå da. bare jula er over så er det jo bare noen uker igjen. mannen skal ut på nordsjøen rett før nyttår og kommer hjem 4 uker før termin så jeg får bare knipe igjen her ) har begynt å få ting i hus, men venter til etter jul før jeg setter det opp.. enn dere da? koser dere nå tenker jeg. har dere bestemt navn nå da? gode klemmer
Gjest elissa2 Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 off,ja søvnløse netter vet jeg alt om...sov nesten ikke siste ukene før fødslen...fant liksom ingen god sovestilling, og hadde en del halsbrann,rastløse bein,leggkramper osv........er jo ikke lenge til du har din baby her nå jula går jo kjempefort.=O grur du deg til fødslen eller?? vi koser oss masse her hjemme:) hun skal hete Emilie:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 gruer meg egentlig ikke,litt opp og ned selvfølgelig,og det blir vel enda mer opp og ned. vil heller føde, enn å gå med all den halsbrannen ol. blir gaaaal. føler jeg skal gulpe hele dagen,ikke særlig behagelig kan du si. emilie er jo et fint navn hehe... skal ikke nekte på det nei. om du har lyst så sender jeg deg msn adr. på pm din. for du sitter vel ikke på bim lenger du nå, litt artig å høre åssen det går da..
Gjest elissa2 Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 hei,,,litt treig å svare jeg. er ikke innpå her noe særlig lenger. send meg gjerne msn addressa di:)gøy å holde kontakten:) klem:)
Gjest elissa2 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 da har jeg lagt deg til på msn...... så da treffer jeg deg nok der:) der er jeg stort sett pålogga hele tia:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå