lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Tenkte vi skulle kjøpe reiseseng til vesla på fem mnd i julegave. Noen som har gode erfaringer eller anbefalinger? Gjerne ei god seng til en fin pris ;-) (altså ikke sånn kjempekjempedyrt).
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 vi har den til 250 kroner på jysk.. helt enkel.. vært veldgi fornøyd... men nå er sikkert den tyngre enn enkelte andre senger... men denne er veldig like carena sin.. men den er dyrere...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Nå har vi hatt et godt utvalg av reisesenger, så jeg kan iallefall si hvilken som er min favoritt. Og det er den med ole brum på fra jysk. Den var ikke veldig dyr, rundt 400 tror jeg. Har også hatt flere billige, og der knakk bunnen lett, selv om jenta vår ikke akkurat er noe tung. Problemet er at hun gjerne hopper litt. Den fra jysk har mye sterkere bunn enn noen av de andre vi har prøvd. Har i bruk en fra baby care, og den er ok, men vanskeligere å sette opp.
*smula* Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Vi har kjøpt en på Barnas hus, den er helt grei. Vi bruker den mye, lett å slå opp og ned, og mini sover som en stein i den. Veldig mange av reisesengene har litt tynn madrass, så vi pleier å bruke en enkel overmadrass oppå (kjøpte på Jysk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå