Gå til innhold

Nå er jeg DRITT lei bf!!!

i kvitt og svart for alltid <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke sett sønnen sin siden april, og nå begynner jeg å få nok. gutten min er 17 mnd og har truffet pappaen sin 3 ganger.

Vi snakker på telefonen ca en gang i uka, men ikke noe særlig om gutten. Virker ikke som han har noe interesse av å høre om han i det hele tatt... Jeg sendte bilder og filmer ganske ofte før, men fikk aldri noe respons så jeg sluttet med det (mest for å høre om han spurrte om å få, men det gjorde han ikke)

Jeg har så lyst til å si til han at jeg har fått nok, og at han enten må komme oftere på besøk, eller bare la vær å komme mer i det heletatt. Men jeg er så redd for at han faktisk velger å ikke komme... vil jo ikke at sønnen min skal vokse opp uten å vite hvem pappaen sin er, isåfall vil jeg at pappaen skal velge han bort alene, uten at jeg stiller han et ultimatum. Da blir det jo liksom "min feil" hvis han velger bort gutten sin.

Meg og bf er "gode venner" fortsatt, og jeg har funnet meg i oppførselen hans frem til nå KUN fordi jeg ikke ville at han skulle stikke av hvis jeg begynte å mase.

Tenker jo på gutten min da, hadde det ikke vært for han skulle jeg ALDRI ha noe mer med bf å gjøre!!!

Ee så innmari lei nå, hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok kanskje bedt han komme på besøk oftere.. siden dere prates så ofte så kan du jo bare høre om han vil komme til dere en ettermiddag.. spise middag med dere og være med på kveldsstellet..

vi har det også slik at bf kommer hit på besøk.. han kommer ofte innom, bare for en time noen ganger..andre ganger en halv dag.. sender bilder og filmsnutter, da ringer han gjerne opp for å høre hva jenta vår driver med..

Skrevet

vi bor 50 mil unna hverandre, så er ikke bare å stikke innom liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...