_Line81__ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 noen som har erfaring med klyx? og om det kan sette fart på ting?
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Har liten tro på at det setter fart på mer enn tarmsystemet.,. hehe Men du kan jo prøve. Lykke til:)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 De sier jo at tarmen som ligger rundt og bak livmoren stimulerer livmoren til sammentrekninger... Og man er jo ofte dårlig i magen før fødsel... Men håpløst å si hva som kommer først, høna eller egget... Men vil jo tro du skal være rimelig "klar" om det skal stimmulere til fødsel. Jeg skal ta klyx når jeg kjenner ting begynner her, så jeg slipper det på sykehuset og når riene er intense.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 sitter å tenker på om jeg skal prøve klyx,har 2 cm åpning,vil ha han ut i måren hehe
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 hehe kjør på... Om ikke annet får du hvertafall litt bedre plass i magen ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå