Gå til innhold

Hva sier deres små??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alt handler om motorikk her, så lurte litt på hvor langt deres små har kommet i forhold til språk jeg da;o) ??? Noen som sier noen ord ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier mamamama, papapapa og sa tittei èn gang for noen uker siden. Men hun sier ikke mamma og pappa hver dag. Mamma har hun nesten bare sagt når vi har vært litt strenge med å ikke ta henne opp av senga ved legging og nattavvenning..da har det ikke vært lett å la henne være...mammahjertet smelter jo tvert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi sier mamma, pappa, hei, se (der) og borte-titei :o) Vanskelig å vite hvor bevisst hun bruker ordene ennå, men mamma sier hun tydelig hvis jeg går vekk fra henne...(litt seprasjonsangst her for tiden;o) ;o(... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D kommer etterhvert;o)!! Noen er tidlig ute på språk, andre motorikk..Utviklingen er så individuell, men morsomt å følge de små fremskritt som egentlig skjer altfor fort... Når man ser tilbake kan man nesten ikke huske ting som skjedde bare noen mnd tilbake.. Jeg skal nyte hver dag me min lille skatt, og ta d som d kommer;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sier mamma, pappa, bø og hade :) Å når jeg sier pupp ler hun å strekker armene mot meg, å når vi sier klappe så klapper hun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...