gm&linnea Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Tok en test i dag, uten store forhåpninger, fordi vi "koste" litt lite i perioden rundt EL. Dette var første PP og jammen var det en pluss på CB testen!!! Vi er sååå lykkelige! Håper det går like bra for alle dere andre også Stor juleklem!!
tjorven- nr 3 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Helt utrolig når man får det til på 1. forsøket : )) Det gjorde vi sist, men endte i SA desverre. Så ny pp nå da!! : ) Nyt magen og kos deg masse i svangerskapet =) juleklem
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer! Verdens beste julegave
sheba83 Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer Jeg tok også en test i dag, og jammen sto det ikke GRAVID i displayet på min CB digital:D Så ønsker deg lykke til framover, og kos deg masse, det skal jeg gjøre
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 oi, så utrolig kos for dere begge. gratulerer damer! når ca var el deres? og deres siste første tr dag? nå ble jeg glad!
sheba83 Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Takk er overlykkelig jeg. første dag av siste mens var 13 nov. el var ca 26.
gm&linnea Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2008 Tusen takk alle sammen Og gratulerer så masse til deg også sheba83, det ble en strålende luciadag for oss Jeg hadde 1 tr dag 9 november, men har lange sykluser, så hadde EL for litt under 2 uker siden, og trodde egentlig det var litt tidlig å ta test, men klarte ikke vente når den bare lå der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå