Gå til innhold

Trenger svar NÅ!! har eggeløsning NÅ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer den??

Burde jeg ha sex igår? er det for sent nå, når jeg kjenner at den er der for fullt?

Skal jeg ha sex NÅ?

Kan jeg vente til ikveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vanskelig å vite hva du kjenner. Om du kjenner at det faktisk løsner eller at eggstokken forbereder seg på å slippe det. Når det løsner lever det i ca et døgn. Så sex nå eller en eller gang i løpet av dagen bør du ha, men ikke vent til det er alt for langt på kveld.

Når jeg ble gravid hadde vi sex en gang, og det etter at egget mest trolig var løsnet, og det ble klaff det.

Skrevet

Så vidt jeg husker, så er det å kjenne el et lite spesifikt tegn på at eggløsningen er NÅ! Slik sett burde du hatt sex i går, i dag og i morgen. Her i gården var det i alle fall sex, sex og sex som gjørde susen. Mener altså at spørsmålet er vanskelig å svare på, men jeg skulle tro at det ikke er nødvendig å ha sex NÅ, men at du sikkert kan vente til i kveld. Egget lever jo tross alt noen timer. Mange blir jo anbefalt å ha sex annenhver dag rundt el.

Skrevet

Et egg lever i ca 24 timer etter det er sluppet. Dersom du bruker EL-tester er egget sluppet når den blir negativ igjen.

Ang. når du bør ha sex. Vel, det er jo helg så hvorfor ikke både ha sex nå og i kveld?

Skrevet

Ok, altså jeg vet ikke om det forbreder seg eller egget er ute... Jeg har bare vondt i livmora/eggestokkene...Så regner med at det er eggeløsning.

Så dere sier at toget ikke er dratt, altså? Herlig! Da skal jeg ha sex når veslejenta tar luren sin og pappa har kommet hjem! Også kan jeg ha sex igjen når vi har lagt oss! åååh, håååper det funker nå!!

Hadde sex i 14 tiden igår også.. Men jeg er litt rar jeg og må spørre... vi har hatt sex hverdag denne uka, og det er naturligvis mindre og mindre sæd som kommer? Fordi vi har sex så ofte?

Har noen hatt mye sex og likevel blitt gravid? for jeg tenker liksom at lite sæd rekker ikke frem? ja, jeg er rar..men slik er no det! :P

Skrevet

Vi hadde sex hver dag da det klaffet, og produksjonen av sæd er jo daglig. Selv om det kanskje virker som om det er mindre sæd, så er det ikke sikkert. Det kan like godt være mindre sekret, som jo er mesteparten av sæden. Men det er jo derfor noen mener man skal ha sex annenhver dag, men jeg tror ikke det egentlig er noen fast regel på det om man er normalt fruktbar. Kvaliteten er da i alle fall tipp topp og så fersk som man får den! Føkkføkketiføkkføkkføkk, sier nå jeg ;-)

Skrevet

Føkkføkketiføkkføkkføkk, heheheh!!! Ja, nå er jenta lagd, så det er bare å vente på mannen og da blir det litt føkkings! :P

Ja, ikke sant..det er det jeg tenkte litt på, at det blir ofte sagt av man skal ha sex annenhverdag... men vi må bare skreve og krysse fingra! haha.. det var dagens perversjon!

Skrevet

Hei igjen! et spørsmål til... Tidligere idag hadde jeg vondt nede der og sa at det føles veldig ut som eggeløsning..for det gjorde det. Men fikk ikke hatt sex da... Nå er smertene borte, føles helt vanlig og normalt alt sammen... er det for sent nå da???

Skrevet

dyyyytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...