Gå til innhold

dere som bor i tr.heim.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt er det hos deg å hvor i tr.heim holder du til?

Jeg har ikke gradestokk, men gikk ut for å hente posten å det er KALDT! på pent.no står det at det er -3.... på en annen side står det -10. Hvilken temp er mest rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det -5.Vi bor ikke langt unna Utleira!

Skrevet

-8 her tomili fra trondheim nordover..

Skrevet

Skal sjekke uttafor hos oss,vi bor jo ikke langt fra hverandre så burde være ganske samme temp her som hos deg..

Skrevet

korsn e formen? klar førr i kveld? :-)

Skrevet

Her er 9-10 minus altså..

Maaaaaaasse klær når vi skal ut i kveld, hva sier du til og lage team fest?

Bobledress team fest :-P

Skrevet

Tett i nesa bare og litt ekkel i halsen men det ekke noe som ikke litt nese spray fikser :P

Fikk sovet et par timer nå mens E... tok unga for vi var oppe 08.45 (og det er tiiiidlig for meg :P pleier jo ikke opp før 10 :P)..

Skrevet

- 8 i byen (kalvskinnet) KALDT!!! Men skal vist bli mildere i morgen :))

Skrevet

Ha ha bobleparty :P

Vi drekk oss varm å go! Husk, i iskaldt vær så frøys eg ikke i biekostymen... Heilt utruli :-)

Gleeeed meg! Ska vask leiligheta når ungan fær, samtidig som eg ska farg håret... spent på resultatet :-) Maria ska å ta krøøøølla i håret !!!!!

Skrevet

Haha ja jeg gikk til og med barbeint fra bussen og hjem selv om det var rim på bakken den kvelden pga hadde så vondt i beina..

Men tror jeg tar den tykke jakka på meg i kveld alikavell jeg, men jeg får se hvilken jakke som passer til det jeg skal ha på meg..

Åjaa stemmer det, jeg skulle vell egentlig hjelpe deg med det jeg *jeg har helt glemt det som vanlig'.

Men det blir sikkert bra..

Ja-aaa jeg veit fikk melding av hu, jeg tror hu kommer til og passe krøller veldig godt...:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...