Gå til innhold

Feirer dere nyttår sammen med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller drar dere på "voksenfest"? Mini er bare 6mnd,så tenkte å dra til noen venner dette året. Tenkte det kanskje er siste sjangse til å henge med gjengen,siden at jeg har lyst å feire med mini neste år da han er stor nok til å forstå litt bedre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølgelig gjør jeg det.

Skrevet

Betyr jo ingenting hva du gjør når han er så liten...:=) kos deg på fest!

Jeg blir hjemme pga jeg har en datter på snart 4:=)

Skrevet

Takk:)))) Da drar jeg og sambo på fest og koser oss mens mormor passer ham:)

Skrevet

For meg er nyttår en familiefest, så jeg kunne aldri ha satt bort ungene på nyttårsaften, så i år skal de være med bort. Det var ett par som ble litt sur når de hørte at det skulle være med barn, men vi sa til de vi skal på besøk til at vi kom til å ha med ungene og da blir det ingen fylle fest, ellers blir vi hjemme. Og det var de enige, de har selv ei på 6 mnd hjemme.

Så de som ble litt sur fikk valget, komme og ta den med ro eller å la vær.

Skrevet

Rar måte å reagere på! Jeg er den eneste i gjengen med barn,så kan nok ikke foreslå det samme:/ men det hadde vært kjekkere å feira det på den måten. Håper noen snart får barn slik at det kan feires på den måten senere:)

Skrevet

Vi skal være sammen med babyen på 6 mnd. Kanskje vi får besøk av noen, men det blir i så fall i helt rolige former. Jeg drikker ikke siden jeg ammer. Har ikke lyst til å sette bort babyen heller.

Skrevet

første året var jeg hjemme med junior, da var han 1år, da han var 2år var han hos mormoren sin og jeg var med mine venner, i år vet jeg ikke helt hva som skjer, men håper at mormor kanskje stiller opp så jeg og sambo kan gå på fest hos våre venner.

Skrevet

Ja selvsagt. Blir fort nok en tid de ikke vil feire med oss, så får nyte det nå når de vil :-)

Skrevet

prioriterer ikke fest før barna mine!

Skrevet

Ja, vi feirer med barna, inviterer gjerne noen til oss. I år er det min søster med mann og to barn som kommer hit.. Har vokst opp med at dette er en familie dag jeg, mine foreldre har funnet andre dager å feste på.

Har du barnevakt synes jeg likevel ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ta deg en fest. Men de fleste av oss har ingen banrevakt på denne dagen, mine foreldre feirer jo sammen med sine venner, med både middag, alkohol osv. Kunne ikke falle meg inn å be noen sitte hjemme for å passe mine barn så jeg kunne feste selv. Men har du foreldre eller svigerforledre som likevel sitter hjemme alene denne kvelden er det jo ikkenoe problem. Ungen er så liten enda at den ikke vet forskjell på hverdag og helg likevel.

Skrevet

Ja, alltid med barnet mitt.

Festet på nyttårsaften i 16-17 år på raqd, så skal nyte rolige familiefeiringer i mange år fremover nå :o)

Skrevet

Hmmm...så du har aldri barnevakt du, da, anonym 12.59? Alltid hjemme? Aldri ute på moro for voksne? Man kan få i pose og sekk, vet du...

Vi har de siste årene feiret sammen 5-6 vennepar med barn. Vi pakker ungene med oss, de spiser et barnevennligfestmåltid først, så setter vi på film/de leker (12 unger) så spiser vi voksne "voksen-mat" med et glass vin eller to (ingen brisne eller noe slikt). Så koser vi oss, de ungene som er trøtte blir lagt og evt vekket ved midnatt. Så går vi og ser på raketter, et gl champagne og så hjem.

Helt topp!

Skrevet

jo jeg er ute å har det morro jeg og. men mange andre kvelder det går an å feste.

Skrevet

Her er det feiring med barn.....

Hadde ikke festet så veldig uten barn heller. Nyttårsaften er jo den kjedeligste dagen i året å feste på. Det blir alltid et skikkelig antiklimaks når klokken har passert midnatt, champagnen er sprettet og rakettene borte....

Nei, mye heller en rolig kveld med gode venner, barnelatter og god mat!

Skrevet

Etter vi fikk barn har vi vært sammen med dem. Første året var første unge bare 3 mnd så da ble vi bedt hejm til noen og de sa selv vi kunne ta henne meg. Ble der til like etter 12 før vi dro hjem.

Skrevet

Såklart vi feirer sammen med barna våre! For ti år siden kom første gutten og da ble det familiefeiring på nyttårsaften, siden har det alltid vert en selfølge at barna er med! Vi feirer gjerne hjemme med venner som har barn eller sammen med foreldrene våre. Koser oss med god mat, spiller spill med barna, i fjor gikk det i apebuzz hele kvelden, knallgøy:)

Skrevet

Jepp:) Hvert år siden vi fikk barn. Harskapt oss fine tradisjoner med flere i familien:)

Skrevet

i fjor var vi på sykehuset ennå, da var han 6 dager gammel bare. (NFI i 12 dager..)

i år skal pappaen hans ha han, fordi søskenbarnet til knotten er hos pappaen sin, så da blir det real guttekveld for dem!

jeg skal på middag hos en venninne og typen hennes sammen med andre folk. blir koselig! skulle gjerne tatt med knotten, men det passet best slik i år. neste år blir sammen med lillemann, forhåpentligvis klarer han å være våken litt lengre enn han nok vil være i år=P

Skrevet

Nyttår er kos med jenta :) selvom hun er bare 6 mnd.

Vi skal ha noen venner over som har barn eller er gravide:). Spise god mat og kose oss med singstar og buzz når jenta vår har lagt seg.

Så vi skal ha det morro og ta det helt medro:)

Skrevet

Ja har gjort det de siste årene hvertfall.har egentlig ikke lyst til å feire nyttårsaften med sånn fest som jeg vet kompisen til mannen har. Blir bare grøftefyll. Alle mine venner har barn, og skal feire nyttår på samme måte som oss.

Men hvis du har lyst, så for all del kos deg:-)

Skrevet

Jeg har de siste 10 årene feiret sammen med mine barn. I år skal jeg osgå det. Jeg og mine tre barn blir hjemme, koser oss med mat som de velger (siden jeg er den eneste voksne) ser film og ser på rakketter... så legger vi oss i storsengen alle fire med en barnefilm til vi sovner...

Veldig hyggelig.

Hadde jeg hatt noen som kunne/ville passet barna en nyttårsaften en gang hadde jeg nok ikke sagt nei til det tror jeg, men så heldig er jeg desverre ikke.... Men jeg hadde nok ikke satt bort unga hver nyttår eller annenhver nyttår, det er jo deres barneminner som antagelig kommer til å prege de som voksne, spesielt når det gjelder tradisjoner...

Skrevet

har feiret nyttår alene med snuppa to år og ett år uten henne,de to gangene med henne var mye hyggeligere enn den uten :) jeg er ikke så veldig glad i nyttårsaften så trives best alene med henne den dagen.. hadde tenkt å feire med henne og barnefaren til spiren i magen i år, men ser ut til at det bare blir meg og snuppa og det er helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...