Musemor med tre søte små Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er så forbandene sur idag. Absolutt alt irriterer vettet av meg. Jeg tror jeg holder på å bli sprø her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG HATER HORMONER
Avokado Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 hehe må le litt! Kjenner meg så igjen der. Ikkke greit m de hormonene! Heldigvis har jeg en "god" dag i dag hehe!! Blir nok bedre utover dagen skal du se ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå