Gå til innhold

Uke 17+1 og er usikker på om det er liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempebekymret...huff...

Har kjent liv fra uke 14, men kjenner veldig lite, om jeg i det hele tatt kjenner noe? Skulle jo tro man kjente mer og mer? I første svangerskap kjente jeg ordentig i uke 16.

Noen som vet symptomer på om det er noe galt?

Blir KJEMPE lykkelig for noen svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke gode nyheter :( Ville bare si at jeg skjønner bekymringene dine. Jeg er i uke 15 og har ennå ikke funnet hjertelyd og heller ikke følt noe liv. Håper du får vite noe mer snart. Skal du ikke på UL snart da? Da får du jo se om alt er vel? :)

Skrevet

man skal jo ikke forvente å kjenne de hver dag før uke 28 sier min jordmor! kommer helt ann på hvordan de ligger,noen dager kan de ligge med nesa ut mot magen din feks og da er spark lettere å kjenne,andre dager kan de ligge med nesa inn mot ryggen din og da kjenner man ikke noe! de er såpass små enda,så tar noen uker til før de er sterke nok til å gi fra seg ordentlige spark og slag=) kjente selv ikke spark før i uke 20,er nå 24 uker,og noen dager er det vill vest inni der og andre dager minimalt!

Skrevet

Hei!

Hadde bare lyst til å berolige deg litt:) I mitt første svangerskap kjente jeg liv allerede i uke 13, men etter uke 15 forsvant alle tegn på liv. Jeg kjente først liv igjen i uke 20 el. 21, og dette var p.g.a at morkaken lå på forsiden, altså mot magen min.

Alt er nok i sin skjønneste orden:)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Du hadde helt rett! Men bekymringen min spiste meg opp så dro på legevakta i går. Der fant han ikke fosteryd, og forberedte meg på det værste. Måtte ta UL, og alt var i skjønneste orden! Livmora ligger foran babyen, og når den bevegde masse på seg på skjermen, kjente jeg ingenting!

Takk igjen, ble litt beroliget av svaret ditt men måtte nok se det med egne øyne... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...