Gå til innhold

är det rier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

imorse kl 05.30 vaknade jag av att det kändes som om någon satte klorna i min livmoder og vred om, efter en stund försvann smärtan og kom tillbaka efter ca 15min.. gick upp på do og tisse og gick og la mig igen,, efter en stund lyckades jag somna om. När jag vaknade några timmar senare så har jag inte känt något mer än små mensmurringar, men de två första vid sex tiden gick inte att jämnföra med detta för det gjorde mycket mer "ont".

Är förstegangsfödande med inställning på att jag ska gå over tid så för mig kom detta som en överaskning..

kan det vara rier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg også veldig på. de kommer med et kvarters mellomrom om morran. har gjort det to ganger på rad. det kjennes ut som de harde kynnerne jeg har hatt i det siste, men de har begynt å gå helt ned i "bunnen" og krampe seg vondere som menssmerter. er det rier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært rier hadde det jo fortsatt slik helt til man føder.. det kan jo være modnings rier... eller rett å slett bare vonde kynnere.. jeg har hat det sånn i 2 uker nå... huff helt forferdelig vont når det setter i gang.

Det er fortsatt 15 dager til min termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trådstartaren här*

exakt, tror oxå att det bara var modnings rier.. har inte känt något sedan kl 6.. förutom noen kynner..

Alla som har födt, jordmor og legen säger ju att Du märker garanterat när det sätter igång.. och det gör man helt säkert, men så ont som det gjorde imorres så fick jag en liten tankeväckare på vad som "komma skall"

Tur att det kommer ut något positivt ur smärtan =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...