Gå til innhold

SAVNET: Helgefølelsen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag eller fredag, alle dager er like når man har småbarn. Å, hvor jeg savner skikkelig forventningsfull fredagsfølelse innimellom..

*trøtt-og-litt-morgengretten-idag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde dette selv før, men så valgte vi og ta tak i dette. Jeg er gravid og går hjemme pga bekkenløsning. Vi har et barn på 5 år.

Min mann jobber sjeldent helger. Fredag slappe av dag for min mann :)

Lørdager er kose dag: Da spiser vi frokost på stuebordet og ser på barnetv, masse gode rundstykker og pålegg. Til middag har vi noe ekstra godt, lørdagsmat som vi kaller det. Feks. Finnbiff, pizza, taco, ovnsbakt laks, kyllingfilet osv

På kvelden etter barnetv ser vi en fin familiefilm sammen og koser oss med godter alle mann. Så har vi nå lett til kveldsmat stående på bordet.

Nå vet ikke jeg hvor gamle dine barn er, men dette er noe vi startet med da barnet vårt var 2 år.

Er ikke alle helger vi kan dette, men gjør det så ofte vi kan. Jeg jobber vanligvis turnus. Så annehverhelg ble det som regel da, men nå er det nesten hver helg.

På søndager har vi bake dag. Nå går det mye i pepperkaker, marsipanlaging, bollebaking, fattigmann, julebrød osv...

Og da baker vi sammen som en famile :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...