Allegra -med gullspira- Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Ett av de merkeligste symptomene synes jeg..skikkelig sexdrømmer...hadde de sist jeg var gravid og nå er de kommet tilbake..måtte le og fortelle sambo om "pornodrømmen" min i dag tidlig hihi..skjønner ikke helt vitsen da..hvorfor man skal drømme slike drømmer når man allerede er gravid:D Det trengs liksom ikke noe mer slikt på en stund nå egentlig hehe. Flere?
Anita*født* Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 må le... morsomt egentlig men blir det for heftig kan det jo være slitsomt oxo.... hih
Allegra -med gullspira- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 hihi ja jeg synes faktisk det ble ganske slitsomt forrige gang, håper det ikke blir fullt så "normalt" med slike drømmer denne gangen! Er jo merkelig..ofte drømmer jeg om tig jeg tenker mye på, og kan ikke si jeg går å tenker så mye på sengekos om dagen, er liksom ikke det som opptar meg mest*lol*
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Da man er gravid er man ofte mer avlappet mtp at man slipper risken ved å kunne bli gravid...man stresser ikke med prevensjon eller å bli gravid... Så da er man ofte mer åpen for ting....slik som ett heftigere sexliv... Mange ord på en gang men håper dere skjønner hvor jeg vil hen...haha
Snikskytteren er storebror! Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 må signere den der. Men er tydeligvis ikke bare meg, for vi har voknet på morgenen og ser "spor" etter at vi faktisk har hatt sex i søvne :-/ Og et par ganger har jeg faktisk hatt sexuelle rømmer om en felles kamerat av oss.. det er litt ekkelt synes jeg!
første lykke Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Er nok ikke den eneste der nei..har diverse "våte drømmer" ca hver natt..kan bli litt mye av det gode iblandt..hehe
Allegra -med gullspira- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2008 Ser det ikke bare er meg nei. Er kanskje noe i det at man er mer avslappet osv nå..men jeg har liksom ikke stressa med noe før heller..og forrige sv.skap var ikke planlagt engang, drømte jo slike drømmer alikvel. Tror det er mer hormonelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå