peanut:) Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Gjerne som kan snu kjøreretning uten å ta ut ungen, som har full liggestilling, stor god kalesje og det er et MUST at den er god å kjøre, vinter og sommer:) Helst ikke så stor og tung heller...hadde en emmaljunga cerox, var veldig fornøyd med alt bortsett fra at den ble for stor...jenta er 1.5 år...Håper noen erfarne der ute har noen gode tips!!
KarinB Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 vet ikke om noen som har alt dette, men du kan jo prøve å legge litt penger i en god trille? Mange som kan legges helt ned og har gode hjul. Men da må du ikke se på de som koster 700 kr liksom:) Har mange fine inne på www.babycare.no
peanut:) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 ok, takk skal du ha:) skal sjekke der:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg syntes emmaljunga cagaroo er super på vinterføre så langt i vinter;) den er ikke noe særlig tung heller... ryggen kan legges nesten helt ned, men man kan ikke snu sittestiling... snuppa på 15mnd koser seg son i den vognen å det er goood plass til en tykk vinterpose i den
simba>>>3gutter Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en tautonia mistral sport 2005 og den er god på vinterfør også grei på dårlig brøytet vei. Den har god plass og full ligge stilling, junior brukte den til sove vogn i bhg til han var 2 og ett halvt år og hadde god plass, nå bruker mini den og den er helt grei selv om den begynner og bli litt slit etter snart tre og ett halv år, men vi kommer ikke til å kjøpe noen ny til mini. HAn skal få slite den helt ut.
simba>>>3gutter Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Glemte å skrive at man kan snu kjøreretninge uten å ta barnet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå