Magehus Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er førstegangs og har veldig lav mage. Har 41 dager til termin i dag. Da jeg var hos jordmor sist (33 uker), sa hun at tulla lå med hodet veldig langt nede i bekkenet. Det var så vidt jordmor fikk kjent hodet, sa hun. Er veldig "plaget med" kynnere og nedpress. Da gjerne om natten eller når jeg går. Gikk 2*15 minutter i stad - da kjentes det ut som jeg hadde hodet hennes mellom beina og magen var helt hard. Jeg har innimellom stikksmerter i buken eller korsryggen i forbindelse med dette, men ikke daglig. Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg stiller det fordet - kanskje noen har hatt liknende opplevelser:) Kan dette tyde på at fødselen ikke er veldig langt unna? Eller kan det evt. sees i sammenheng med at jeg har slitt med bekkenløsning og ryggplager siden midten av andre trimester? Jeg er utålmodig:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Detter er helt normale plager. ingen indikasjon på at fødselen er nært forestående. Jeg hadde det hvertfall sånn og jeg gikk en uke over tia. Du må bare ha tolmodoghet og holde ut til h*n velger og komme. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå