♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Vet ikke om det var sønnen vår som gjorde det.. Eller en annen pers.. Men jeg opplevde at sønnen min trakk ned 2 helt nye doruller, som ikke klarte å spylte ned.. Jeg rakk og ta de opp.. 3 dager senere ble do tett i 4 leiligheter, felles rør... Fikk en mann hit for og suge opp og betalte 2000 kr.. Noen dager senere ble det tett igjen!!! Samme mann kom og tok ned kamera inn i rør for og finne ut hva som feilet.. Det var dopapir som var grunnen.. betalte 5000.. Tilsammen 7000 kr på under 1 uke.. Dere må passe på at deres barn ikke gjør det.. Det var dritt kjipt og betale masse tusen for dette.. Hehehehehe.. Rampeunge, håper ikke det var han.. Bor i en leilighet, her er det 4 leiligheter.. 3 i bruk..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 2-åringen er ennå for liten til å få opp døra selv, og 4-åringen har blitt lært opp til å lukke døra etter seg...jeg er ikke så fan av å fiske opp ting i do, så passer på, hehe =P Det er dyrt å ha unger, hehe!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Ja, hehe.. Dyrt og ha barn ja.. Sønnen vår er snart 3 år.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jeg regner med at jeg kommer til å "miste mer kontrollen" til neste sommer, da skal jeg springe etter en på 1, en på 2,5 og en på 4,5 =P Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå