Gå til innhold

Mannen min er hos en kompis. Er det dumt av meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å skrive melding nå og spørre når han har tenkt å komme hjem? Vil ikke være masete men han vet jeg ikke får sove når han er borte. Og han pleier å ha "problemer" med å komme seg hjem..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev en jeg..men tror du han svarer da!!!! hvorfor kan jeg ikke bare lukke øynene og sove å driiiiiiite i hva han gjør på og når han kommer hjem. Jeg trenger hjelp...

Takk for mange svar:P

Skrevet

Han kan jo nesten ikke gjøre seg avhengig av at du ikke får sove når han er borte.

Hvor gammel er du? 5?

Det må du nesten deale med selv.

Skrevet

Litt eldre enn 5...Men ja, vet jeg har PROBLEMER! Men jeg har STORE problemer med å stole på han da vettu på grunn av mye lyging osv! Kan han ikke bare svare på en enkel medling da? Hva faen er problemet? Han er så EGO...

Skrevet

er det en ting jeg har lært, så er det at menn HATER å svare på sms. ring han heller:)

si forks: hei pus, jeg bare lurte på når du kom hjem jeg.

Skrevet

Jeg har full forståelse for deg, fordi jeg har det slik selv. Når min samboer går ut, så sover jeg ikke i det hele tatt før han er hjemme. Jeg kan ligge og kaldsvette med hjertebank mens hundre tanker raser gjennom hodet mitt.

Jeg har jobbet med meg selv, og har bestemt meg for å "gi slipp" på mannen min :) Det er eneste måten at vi kan klare å få et liv sammen på. Han er av typen som kan finne på å kjøre til reunion fordi han vet at jeg syns det er ubehagelig å være hjemme når han drikker. Han finner på unnskyldninger for hvorfor han gjør det slik at jeg ikke skal føle at det er min feil at han ikke slipper seg løs. Han fortjener ikke dette, men han fortjener all den tillit han skal ha som et eget individ.

Det jeg vil si med dette er at det beste vil være å legge mobilen sin fra seg, bite tenna sammen og bare la han få leve. Jo mer han føler seg fri til å kose seg utenfor forholdet jo mer vil han trives i forholdet. Dette er selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser.

Skrevet

Haha.. jeg skulle til og med være anonym men klarte det ikke ;) Jaja.. så har jeg gitt sjalusien et ansikt :)

Skrevet

Forstår hva du sier Tale. Og er vel egentlig enig. men det er ikke lett... Han svarte nå.. var et annet sted nå. Men svarte ikke på når han kommer hjem. ringer han nå! Klarer ikke bare legge meg...uff..

Skrevet

Svarte, du bør jobbe med sjalusien din.,

Er du ikke fortrolig med å sende en sms eller ringe den du lever med, ha du virkelig et problem...

Skrevet

Men saken er at det har ikke bare med sjalusi og gjøre.. Men det orker jeg ikke komme inn på nå.. Er ikke fortrolig? den tok jeg ikke..

Skrevet

Bare send en mel;) Er ikke noe i veien i å lure på når han kommer hjem.

Jeg får heller ikke sove når samboeren min ikke er hjemme. Ikke fordi jeg er sjalu og nervøs for hva han driver med ute, men fordi senga er så tom og jeg begynner å savne han.

Men hvis det er sånn at du ikke får sove fordi at du er nervøs og sjalu, liker egentlig ikke at han drar ut i frykt for at han skal gjøre noe dumt, betyr jo det egentlig at du ikke stoler på samboeren din. Og hvis du ikke stoler på han, ville jeg revurdert foholdet deres. Jeg hadde ihvertfall aldri klart og være sammen med en jeg ikke stoler på.

Ikke for å være dust her altså:P

Skrevet

Nei jeg stoler ikke på han. Og ja, vet at det ikke er et særlig godt utgangspunkt i et forhold. Men vi har barn sammen og det er ikke bare enkelt..

Skrevet

Anonym 02:15

Jeg vil bare påpeke at sjalusi veldig ofte ikke bunner i problemer med kjæresten, men problemer man har med seg selv. Man kan være usikker på seg selv på et område, og derfor være usikker på hva partneren gjør ute av syne. Det er derfor ikke alltid en god løsning å revurdere forholdet fordi man ikke kan stole på partneren, fordi man i mange tilfeller vil ta med seg sjalusien også til neste forhold. Det er lurere å revurdere forholdet til seg selv :)

Skrevet

Godt poeng, Tale! (At man må jobbe med seg selv)

Men seriøst, når man ikke er sjalu og begynner å savne partneren bare fordi han kommer hjem noen timer senere, da mener jeg forholdet nesten er sykelig...

Må gi folk litt luft under vingene da.. Om ikke hadde i hvert fall jeg blitt sprø..

Skrevet

Anonym 02.15 her. '

Regner med at den lille kommentaren over her var til meg:P

Har ikke noe problemer med at han kommer hjem noen timer senere, og selvom jeg savner han når han er borte syntes ikke det blir riktig og si at forholdet nesten er sykelig av den grunn.

Jeg lar han få den friheten han trenger til og gjøre sitt, og han lar meg gjøre det samme.

Selvom jeg savner han når han er borte betyr ikke det at jeg maser på at han skal kommer hjem og at jeg helst skal ha han ved siden av med hele tiden. Er glad i litt alenetid også.

Jeg er ganske enig i det du sier, jeg hadde også blitt gal hadde jeg ikke fått litt luft under vingene som du sier:)

Skrevet

Menn hater å svare på SMS? Jøss, det er ikke akkurat min erfaring! Her spør jeg gjerne på SMS når mannen kommer hjem, og jeg er ikke spes glad i å sove alene heller.. Mannen min svarer hyggelig og så langt han vet - sier han når han har tenkt seg hjemover!

Er det så mye å forlange at man kan få et vettugt svar da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...