Twintipp og himmelblå Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Er helt desperat nå. Sønnen min har vannkopper til gangs. Det blir flere og flere for hver time som går, og snart er han helt tildekket:-( Han har akkurat sovnet litt ved siden av meg, men ligger og offer og klør seg i søvne. Og sover ikke mer enn 5 min ad gangen.. Jeg har såååå vondt av ham. Han står nærmest og dirrer fordi det klør så fælt.. Og jeg smører på med hvitvask, kaldt vann etc. Men, hele hodebunnen er snart et stort sår, og han lider virkelig:-(( Er det f"#% ikke noe annet å få?? Det her tar livet av meg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Har du badekar? Vet at det skal hjelpe å tappe oppi et badekar og helle oppi potetmel!! Det skal visst stille kløen! Ellers så bør det være ganske kalde på soverommet! Varme trigger kløen!
Mom2Two Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Gå til legen i morgen og få resept på flytende Phenamin for barn (antihistamin=allergimedisin). Det gjør at han ikke klør, du unngår arr og slipper griset med hvitvask. Funker som et skudd! Det er bare utrolig mange som ikke er klar over at det er en mulighet. God bedring til veslemann!!! Dakkar liten..
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 Ohh, herre... Det skal jeg gjøre!!!!!!! Ringer legevakta first thing in the morning... Ja, har så vondt av ham nå at jeg har lyst til å gråte selv:-( Masse store blemmer over hele lille kroppen... Vi hadde ikke potetmel off course:-( Men, han har badet og rommet er kaldt, og han har lite klær osv. UFF:((
Mom2Two Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Det hjalp veldig både på stor og liten her. Husker eldstemann fikk det og smittet pappa´n, for han hadde ikke hatt det. Phenamin reddet hele greia gitt. Vannkopper er noe herk. Eneste trøsten er at når man er ferdig så er man ferdig... Huffa, vondt av dere, jeg. Får høre hvordan det går i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå