SoSpennt Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Når ble testen positiv?? Jeg har IKM på onsdag, men har vore meget uforsiktig denne mnd, og er litt mistenksom, har ikke noe spess symptomer eller noe, men vet at det kan vere meget mulig at jeg kan ha blitt gravid.. Er 50/50... Jeg har planlagt bursdags feiring i måren-> lørdag, og har ikke samvittighet til å hive innpå alkohol OM jeg skulle vore gravid! Men hadde jo og vore godt å få eventuellt avkreftet det, så jeg kan få feire bursdagen min med god samvittighet!!! ... :/ KAN jeg teste i morgen å stole på den? Jeg har som regel veldig regelmessig mens.. Kan jo nevne at det symptomene som jeg innbiller meg at jeg har: - Veldig svimmel sånn plutselig, litt tung i hodet og øynene på en måte, men igjen kan det være av allt mulig annet, - Litt "stram" i magen, litt sånn sulten smerter på en måte, litt stikking, krampe og luft bobler som sprekker på en måte, og igjen, det kan jo komme av at mensen snart kommer... - Denne uka har jeg vore kvalm og dårlig, litt sånn at jeg føler jeg må spy, men alikevel ikke, akkurat i det jeg våkner om morgenene, så går det over. Men synes da det er alt for tidlig at dette skal vere morgenkvalme!!?! Kan jo vere omgangs syke, influensa? - Har blitt lett søvnig, og lite energi.. Men så er jeg jo litt sliten også i det siste... Skjønner dere??? 50/50 dette!! MÅTTE det være denne lørdagen jeg skulle feire bursdagen min da?? TYPISK!!! hehe... Uansett!! Takker for all svar!! Håper å få mest mulig gode råd og hjelp til i morgen.. hehe.. NÅ stuper jeg her! Natta alle søte jenter og kommende mammaer!!:)
gullfisken * gravide* :) Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 hadde jeg vert deg så hadde jeg tatt helt av på borsdagsfeiringen vs testen er negativ, viss ikke angre du no veldi vs du ikke er gravid, jeg jikk glipp av myye i sommer for jeg trodde så mye at jeg var gravid, men er enda ikke blitt det! dessuten har jeg hørt at fostere ikke binder se til moren før etter 2 mnd tror jeg, så fest uten måte du!!! det hadde jeg jort, tror jeg kos deg maaaaaaaaaaaaaaaaase!!!!
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 på spørsmålet om du kan stole på resultatet av en test i dag, så svarer jeg nei. om den viser negativ er det ingen garanti for at du ikke er gravid. sikkert svar får du jo ikke før du er mye nærmere ikm. men viser den derimot positiv er den positiv men tenk ikke så mye på det der, jeg tar meg et glass vin når jeg ønsker, så lenge jeg ikke har fått positiv test. er lett å la symptomfølelser ta overhånd. kos deg på bursdagen din, du! (har forresten mange av de samme symptomene som deg...)
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 og forresten lurte du på når testen ble positiv. da jeg ble gravid sist viste den positiv to dager før ikm. den var negativ før det. men du kan jo ta en test, da
SoSpennt Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Tusen takk for svar begge to!!! Er ikke lett dette her.. hehe... Ja, tror jeg bare skal ta å kose meg i dag, og prøve å ikke tenke så alt for mye på det... Trenger jo ikke ta helt av heller.. Jeg får nok bare vente til man-tirs da, før jeg kan/bør begynne å bekymre meg... Hmmmm... kan komme til bake tid dere uansett utfall av testen neste uke da... Ha en fin lørdag jenter!! Mange gode klemmer fra meg!!
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 ja, du må komme tilbake med fortsettelsen spennende! kos deg på festen, og vet ikke om det er i dag du fyller år, men gratulerer med dagen uansett! ha en fin lørdag, du også! klem
SoSpennt Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2009 Hehe... Jeg måtte jo bare inn igjen å finne dette innlegget.. jeg ER altså GRAVID!!!! Komisk... Visste jo ikke helt hva jeg skulle tro der jeg satt, helt fortvila... jaja, fikk det ikke bekreftet før 29 desember da.. Testet 2'dre juledag og, 9 dager over, den var negativ, så jeg hadde meg en fest da også.. men tok det heldigvis med måte, just in case tenkte jeg.. og takk for det. Jeg gikk til legen, for å få bekrefta UVI egentlig, og spurte om de ikke kunne ta en graviditets test på den også.. Hun begynte å prate om UVI, så tenkte jeg "ok, da var ikke den positiv", men så sa hu "men siden du er gravid, så må vi se hvilken pencilin du må få, for testen var positiv". Fikk litt shokk ja, men følte egentlig PÅ TIDE!! hehe.. Er nå 7+5.. Utrolig, men sant. Og veldig koselig da:) Mange klemmer fra meg!!!:)))
klar for 3? Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer med spiren:) Så gøy da. Helt utrolig at noen kan teste positivt en uke før ikm, mens andre går flere uker over tiden og tester negativt. Det gir jo håp til oss andre da:)
SoSpennt Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2009 Jeg testa desverre ikke en uke før IKM, men 13 dager etter... Og DET var ikke noe gøy! Kunne godt ha vist seg frem litt før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå