Gå til innhold

Hvem er våken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me! Enn så lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg;))

Mvh

Skrevet

Jeg sov til halv ti i dag, for det gjorde bolla :) Hva er deres "unnskyldning" he he!

Skrevet

Alenetid når den kjepphøye nesten 16 åringen har kverulert seg ferdig pluss er ferdig med å irritere på seg lillebror på 11:

den alenetiden er verdifull*lol*!

Derfor sitter jeg oppe.Også er jeg utpreget B-menneske;)).

Mvh

Skrevet

Jeg er... har en snart 3-åring som spyr... og er da alene med barna til i morgen ettermiddag, så dette ser jeg frem til... (vi har en baby også, men hun sover heldigvis stort sett hele natten... og hun sovnet ti minutter før storebror startet...)

Vel, skal vel ikke klage, men kjenner det blir et tøft døgn...

Skrevet

Oj litt hett i heimen ja :) Jeg og mannen diskuterte før i dag hvordan vi tror babyen blir som tenåring.. Du som har større barn, kjenner du igjen trekkene de hadde som små i de i dag..?

Kos deg med alenetid ;)

Skrevet

Uff a meg.. da er det bare å holde bøtta klar ja.. Håper det ikke holder på hele natten! Klag i vei, fullt lovlig :)

Skrevet

Takk... vel... mellom å tørke spy og sette på vasker, får jeg nå lagt samme litt klær og småpuslet litt... men nå er det over en time siden sist han kastet opp, så kanskje jeg skal ta sjansen på å legge meg snart.. har lagt en madrass inn på gulvet på rommet hans, så jeg våkner så fort han gir lyd fra seg... spørs vel om jeg kommer til å sove noe særlig, egentlig.. :-)

Sikkert bedre snart nå :-)

Skrevet

*rekker opp hånden*

Syk, så sov på sofaen hele kvelden, så jeg er VELDIG våken faktisk...

Hører på opera, drikker brus og dibber mens jeg tenker på alle juleforberedelsene jeg enten ikke rekker eller kommer til å gidde:-p

Skrevet

Jeg er også våken. Får ikke sove... Det blir ikke noe gøy i morgen tidlig. Nesten så jeg har lyst til å kjøre meg en tur for å bli litt trøtt, men det syntes sikkert ikke samboeren min noe om...

Off... Kjeeeder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...