Gå til innhold

Hjelp!! Trenger noen til å tolke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Her er min historie. Vi er et par som prøver på nr 2, nr 1 er 6 år så dette er på tide. Ifølge mine beregninger var min fruktbare periode fra lørdag-onsdag ca i forrige uke, så vi kjørte på fra fredag ;) mandag hadde jeg eggløsningmurringer hele dagen, så tok jeg en eggløsningstest bare for å dobbeltsjekke, men denne var negativ!?! Rart, men samtidig fortsatte disse murringene hele tirsdag. Siden tirsdag kveld har jeg ikke kjent noen verdens ting... Hva tror dere, er det noe der????!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan godt henne at du ikke har smerter ved el men rett etterpå og at det er grunnen til at testen var negativ... el-tester reagerer på LH hormonet øker FØR el og som får el til og skje :) så da har du mest sansynelig hatt el på søndag..

det er også noen som bare har LH stigning i et par timer, er da veldig vanskelig og få positiv el-test.

håper dette var en grei tolkning :);)

Skrevet

takk for svar!

forrige måned tok jeg testen på morgenen og den viste positiv, senere på dagen fikk jeg de samme murringene... men du kan ha rett, jeg kan være rask med el! hehe, håpet kanskje at det kunne være noen ultratidlige symptomer, men det er vel å håpe på for mye..... når det gjelder andre symptomer så har jeg blitt forkjølet, tisser mer og kjenner meg kanskje litt tung i underlivet, men ikke mye, og dette kan gjerne komme av at jeg vil kjenne noe....

Skrevet

jeg hadde samme symptomene + noen til, og i dag fikk jeg tr.. en uke for tidlig.. er ikke lett å sjønne seg på denne kroppen :/

men virker jo som dere har truffel el:) så lykke til.. jeg krysser fingrene for deg:)

Skrevet

takk igjen, og lykke lykke til videre :) som de fleste ting så tror jeg det skjer når det skal skje, men det er litt tøft å ikke vite om det skjer noe eller ikke inne seg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...