Gå til innhold

Sug Lut

Moderator. Hannah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er til deg.

Ville bare si hei.

Håper modde ikke tar på vei:-,)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mkejkejkhdhhiahiejlhshuuehu

Take that!

Skrevet

Elskede, vi må rømme før tyskerne finner oss. Jeg vil ikke skilles fra deg, elskede. La oss dø sammen. Alt for Gnore!

Skrevet

AL Gore??! Den miljøforkjempende kjempe-tullingen! Nå må dere f**n meg gi dere!

Modde, hvor er du?!

Skrevet

Dø...? tror du det er lov å dø på dib?

Tror du det går ann å kreve en liste over ord,sitater og uttalelser som IKKE er lov?

Du vet Sug Lut når mine tråder nå blir sletter og ditt blir stående alene så vil de tro du oppfordrer alle alenemødre til å rømme med barna sine siden modde har tyske aner så er du faktisk på tynn is her:-,)

Skrevet

Dysleksien din er nok grunnen til at du til stadighet havner i trøbbel. Enten det, eller så har du seriøse konspirasjonteoriforvillelser. Tenk å hale ut Weird-Al Gore fra Alt for Gnore? (Hvor lang tid tar det deg å komme til Gore Vidal nå, tro)

Skrevet

Sitter klar med 3D briller, hvit vin og sneipen i munn:-,)

Skrevet

Ikke hold pusten, du veit hvor ofte moderatorer her er på jobb.

Skrevet

Det er godt for oss andre å se at du har andre ting i munnen din også:-)

Skrevet

Mulig de har hatt pengeinnsamling her og fått bonus i julestriden, med tanke på all depresjonene som forekommer i disse tider. Så da må de eliminere bort alle mulige selvmordkandidater og jeg skjønner ikke hva de gjør her, når skravle er DET stedet de burde arbeide.

Skrevet

Har du fundert på hvorfor hendene dine aldri når hverandre når du ber.....? Har du tatt en titt på hva som faktisk befinner seg mellom hendene dine???? Husk det neste gang vennen:-,)Ta en titt:-,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...