Piri Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Du nevnte noe om mine klesvaner. hehe....må bare le. Skulle vært artig å vite hvilket inntrykk du har av mine klesvaner.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Bla bla du handler like gjerne klær på Cubus som fra Timberlake og Becham. hørt det før. men at du faktisk har Timberlake og Becham i skapet sier jo i grunn sitt?
Piri Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Det der begynner å bli lenge siden. At du i det hele tatt husker det er ganske utrolig. Lagrer du mine innlegg eller?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 hehe, jeg har god hukommelse, særlig for uvesentligheter. Er det slutt på dyre bukser i skapet ditt?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Og neste år kan jeg fortelle deg hva du fikk av din bror, samt hva du ga han og hans barn.. (neppe)
Piri Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 hehe....Blir ikke så mye dyre bukser, nei. Men jeg har kjøpt meg sko til 2500,-!!! Har en greie med slikt. Det verste er at jeg ikke skammer meg. Men tro meg, vi har ikke noe bedre råd en andre. Er jo lærer vettu;) Dessuten får jeg ikke julegave av den gjerrigknarken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå