Gå til innhold

Huffameg så uheldige vi er:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke måtte lillegutt være hjemme fra barnehagen pga brannkopper. Han ble heldigvis frisk til fredagen da, så helga gikk til kos å lek med akebrett ute i sneen. Men så på mandag våkna jeg med en så inn i h***** ryggsmerte. Klarte ikke ligge i ro og sov kjempedårlig den natta, og etter endelig å ha få sovet et par timer på formiddagen våkna jeg med mavesmerter i tillegg. Da ringte jeg likegreit på sykehuset til jm som ba meg komme rett bort. Etter div tester, ultralyd og blodprøver viste det seg at alt var bra, men at jeg hadde 38,5 i feber?? Jaja tenker jeg og drar hjem uten å stusse mer på det. Men der våkner jeg tirsdags morgen med full influensa :(:( Og det blir bedre!

Jeg tror rett og slett det har utvikla seg til bronkitt. Det piper i lungene når jeg puster. Hver gang jeg ler eller snakker begynner jeg å hoste og får pustebesvær, men det værste er når jeg våkner om mårningen. Får nesten ikke puste før jeg reiser meg opp av senga, er visst bedre å stå enn å ligge... Det svir helt fra halsen og ned i lungene, er helt forferdelig. Og som om ikke det var nok har jeg smitta ungen så han måtte være borte fra barnehagen den dagen de har lucia-feiring :(:(:(

Så hær sitter jeg og gråter med dårlig samvittighet for jeg ikke engang greier å leke med han, og for at jeg ikke fikk snakke med legen når jeg ringte fordi de mente jeg måtte se det an. "Drikk hostesaft og ta nesespray før du legger deg, legen har ikke tid idag" var d dem sa, enda jeg sa jeg blir bare værre og værre og er gravid i uke 27 :(

Sorry, ble et langt klageinnlegg, men måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, stakkars deg.. høres ikke godt ut.. Ta kontakt igjen imorgen med legevakten om du ikke er bedre.

God bedring :-)

Skrevet

jeg ville ringt legevakta da..

om det er noe trøst så mistet snuppa mi lucia også fordi jeg smittet henne med min influensa/forkjølelse... er heldigvis lucia neste år også ;)

masse god bedring!!

Skrevet

Hehe er visst mange som er syke for tida. På toppen av alt dette måtte vi på sykehuset inatt pga han fikk falsk krupp :( Men idag var han heldigvis bedre, og vi skal bake lussekatter om ei lita stund:) Du har rett, Lucia er jo neste år også;) God bedring til dere også!

Skrevet

Ett lite tips er å ligge høyt med hodet ditt om natten ;o) Bygg godt opp med puter. Du kan også legge bøker under senge beina i hode enden dersom dette lar seg gjøre. Dette hjelper på slimmobiliseringen,pga tyngdekraften og vil lette pusten din litt om natten ;o) Godt med ett par halsdrops å sutte på for å lindre sårheten i halsen din.

Noen ganger føler en virkelig at en skal få alt og da!! Ikke greit!

Sender deg varme tanker!! God bedring! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...