Gå til innhold

fatter å begriper det ikke!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå i badekaret i stad og glimtet ned på "hønemor" og hva ser jeg?!! en strek fra hårkanten og oppover... sånn fødselstrek eller hva det nå heter... ikke så mørk, men synlig..... hvor langt er man på vei når den kommer a?

tror jeg bare skal stole på kroppen min nå jeg og ikke alle disse duste testene som er neg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å ta fra deg noe håp men denne "streken" har vi alle hele tiden. Grunnen til at den blir mørkere hos noen når de er gravide er fordi svangerskapshormonene påvirker pigmentene, derfor denne streken, mørkere ringer rundt brystvortene osv..

Så denne streken kan faktisk enkelte skimte likevell om de ikke er gravide, særlig de som er mørke i huden. Tror det er individuelt når denne streken blir tydelig når man er gravid men tror de oftest pleier å komme litt uti svangerskapet. Det kommer an på hudtypen å hvor mye pigment man har.

Men selvsagt, kan godt hende du er gravid, men jeg ville nok heller stolt på graviditetstestene, svært sjelden at de lyver, så lenge du ikke tester veldig tidlig da. De er så godt som 100 % sikre, men det finnes selvfølgelig unntak. Krysser fingrene for deg. Lykke til.

Skrevet

blæ!!! regnet med det ville komme en logisk forklaring.... *lalalalalalalalalalalala* hører ikke hva du sier.......... ha, ha, ha,ha takk for at du opplyste meg! ikke freit å gå rundt å lurer seg selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...