Gallis Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 og ha et forum der det er meningen att man skal krangle syns dere ikke det damer? hva er det å krangle om da????? hvordan mann tar på beibien sin bleier liksom det er jo bare helt unødvendig visst dere ikke skjønner det så er dere jo litt dum!!!! nei gu så utrolig DUMT å gidde og BRY SEG om å svare TEITE INNLEGG på disse DUMME SIDENE som oppfordrer til KRANGLING når det er så MYE ANNET BEDRE mann kan gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TENK DERE OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Du har da tydeligvis behov for det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 btw, jeg er ikke mann, men dame.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 jeg har jo heller aldri ansett at du var mann da!!! har jeg liksom skrevet det i beskjeden min for det kan nemmelig ikke jeg lese og heller ikke huske å ha skrevet!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Det er egentlig ganske teit å ikke vite hvor man setter komma, dessuten er overdreven bruk av utropstegn enda teitere. Konklusjonen må jo være at hele innlegget er teit. Teit, teit, teit.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 alså du kan i det minste være sakelig! og jeg skriver så mangen utropstegn jeg vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Teit. Teit. Teit. Og for din ære: TEIT!!!!!! Sånn, sikkert litt lettere å forstå budskapet når det blir servert på ditt "språk", eller hva man skal kalle det.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2008 mitt språk???? hva mener du liksom med det da???? vet ikke om du har fått det med deg men vi snakker faktisk norsk begge to!!! hehehehe og tror du jeg bryr meg at du syns at det jeg skriver er teit??? du er morsom du!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Hmm, dette må være den beste underholdningen på Krangle på lenge.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 hva med å være litt sakelig for engangs skyld????
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Sitat "MYE ANNET BEDRE mann kan gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TENK DERE OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" mye annet bedre MANN kan gjøre. Jeg er ikke mann, og heller ikke de fleste her inne.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2008 mann betyr faktisk to ting fru blom! mann kan være en mann og det kan være en person som også kan være dame.... jeg har aldri sagt at du er en mann jeg sa mye annet bedre mann kan gjøre og tenk dere om..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Fydda - det heter saklig, ikke sakelig...*knis*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Sukk....det heter man når en skal omtale noe som intetkjønn, og mann det er...vel, ganske enkelt en mann.En sånn med utovertiss, vet du. Ai ai ai.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2008 å det heter fyda ikke fydda!!!! du er ikke perfekt selv selvom du tror det
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. desember 2008 å men hærlighet!!!!! det er da ingen som bryr seg om en liten skrivefeil!! du skrev selv en skrivefeil lengre oppe på siden.... du trenger ikke henge deg opp i bagateller heller da med mindre du har veldig lite og gjøre på og store fritidsproblemer!!! hvem bryr seg om det da? nei hærlighet altså!!!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 Så klart jeg er perfekt. Ingen over, ingen ved siden. Skulle gjerne toppet den uttalelsen med et ubestemmelig antall utropstegn, men jeg tror jeg står over.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Dette er jo nesten underholdende.
Gallis Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. desember 2008 skjønte ikke hva du mente med den siste utalelsen det er jo du som begynner å hakke på masse utropstegn!!! og du må jo gjerne tro at du er perfekt visst det gjør din verden lettere å leve men du er faktisk ikke det og det sier jeg ikke for å være frekk men faktisk så er INGEN perfekt!!!!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. desember 2008 #20 Skrevet 13. desember 2008 juhu, da ble det liv i krangle igjen! HURRA FOR SKRIVEFEIL. Og gale damer med pms;)
hårsår Skrevet 14. desember 2008 #21 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ELSKER kranglesiden! Det er ikke mye jeg krangler selv, men titter på andres innlegg og svar og storkoser meg =)))) Må si at det er deilig å ha en plass hvor det er lov å få ut litt steam uten å havne i karantene.
Dunder Skrevet 15. desember 2008 #22 Skrevet 15. desember 2008 Gallis: Er det du som pleier å hyle og skrike på anonym om dagen? Jeg kjenner jeg får den samme svien i ørene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå