MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg driver å lurer på om jeg skal bestille en privat ul når jeg er ca. 6+0. For det første: kan de da måle hvor langt du er på vei(altså 6w1d eller lignende). For jeg er ikke helt sikker... Og: hvor mye kan man se?? Hjerteslag? Og, ja.... hva? Hvis alt er bra på Ul da, er det mindre sjanse for SA siden jeg har sett et friskt embryo/forster? Mange spørsmål ja
banchi Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Heisann! Jeg ble henvist til tidlig UL p.g.a to tidl. MA, Jeg var var da etter mine beregninger ca 6+5.På UL kunne jeg da se hjerte banke. Legen målte da også str på embryoet og kunne si at jeg var 6+3 istedenfor. Legen sa da også at hvis man ser hjerte slå på denne tidlige UL så er det mindre enn 10% for å abortere. Siden jeg hadde den første MA på et senere tidspunkt fikk jeg ny time senere for å sjekke. Dersom du føler deg usikker/bekymret kan du evt. be fastlege henvise deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå