ellaaa Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Vi skal kjöre 700 km en vei rett för jul og mini er ganske urolig i bilen i det siste.. Hvis han er trött så sover han men ellers er det stort sett sutring og gråt. Han vil opp av stolen men det er ikke aktuelt! Jeg har prövd å ha med leker og sitter bak i bilen sammen med han men det hjelper lite.. Gruer meg litt til denne turen som blir enda lengre enn vanlig da det er vinterföre.. Noen som har gode råd/tips??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 vi har kjørt et par ganger rundt 500km en vei og skal det også neste uke.. snuppa er 15,5mnd vi har gjort det fra hun ca var 1år.. pleid å kjøre når hun hviler lunsj slik at vi kommer et stykke på vei etter det har vi har på musikk, vanlig og barnemusikk i tilegg har jeg lokket henne med noe kjeks,boller,rosiner eller lignende. har også hatt leker å sovebamsen.. ellers har vi hatt et par pauser med mat å litt gåingen.. men det beste tipse jeg har er å kjøre på kvelden når det er soe tid, det har vi gjort et par ganger å det er desidert best men det er jo slitsomt for oss voksene selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå