MarMar82 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Noen som er flik med hjemmesider.. Lurer på hvor jeg kan laste ned ikoner og forskjellige ting.. Bokstaver og slike bokser jeg trykker på for og gå videre.. F.eks ...Bilder... Meg selv.... osv.. Er helt treg på slike ting.. Så håper noen kan hjelpe så jeg kan lage hjemmeside til mine søte små..
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Heisann :-) Her er en fin link til deg for og finne masse hjemmeside ting. Vidre på denne linken er det også linker til andre sider med slike pynte ting for hjemmesiden. http://hjemmesideting.piczo.com Hvis du googler og søker på bilder på fks sommerfugel,hjerter,bokstaver osv så kommer det opp masse fine bilder også Har du photoshop er det jo bare og la fantasien sette grenser ;D Lykke til med og lage hjemmeside
MarMar82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Tusen takk... Har prøvd og satt meg inn i photoscape da.. så skal prøve og fixe noen bilder der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå