Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 2 ganger har jeg vært på akutten med låst kjeve. Morsomt? NOT. Kjøttpølsas mobbing av de som ikke suger tar jeg fullstendig avstand i fra. Er ikke særlig hyggelig opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 den må du lenger ut på landet med...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 hahaha, tuller du? Låst kjeve? Jeg og typen tullet senest om det på dagen i dag, hva om det hadde skjedd. Trodde det var lite mulig jeg.. Men da må du ha holdt på en stund tenker jeg? Uff, kan ikke være kult og komme på legevakt med låst kjeve og forklare at det er resultatet av en blowjob. hehe. de trekker vel litt på smilebåndet da tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Jeg skal fortelle deg det.....når du kommer inn den skyvedøren hvor det sitter 24......JA 24 stk + 7 unger og du gaper som aldri før. Ikke nok med gapet, men jeg skal for faen prøve å kontrolere slevet som renner i munnviken. Så......FØRST når den ene drittungen kommer bort å napper meg i jakka og lurer på hvorfor jeg ikke lukker munnen min..............Ggrrrrrrrrrrrrrrr...Ja GRRRRRRRR med litt gurglelyd var alt jeg klarte å få fram. OGSÅ....kommer den fisefine mora til denne frekke drittungen og tar ungen forsiktig under armen og sier..."hyssssssssjjj" det er slik som skjer når en skriker for mye."........... Vet du..................jeg spolet på gulvet mens min bedre halvdel måtte holde meg igjen i en lattermilt "så,så,så vennen".........Jeg skal faen gi han så så neste gang jeg lukker kjeven min over den edre delen hans å sørge for sammenlukket låst kjeve neste gang............ Resten av den syke flokken på akutten turte ikke se på meg en gang etter spolingen min på gulvet og det hele avsluttet selvfølgelig med ei SYKEPLEIER på 18 år som kom med et forbanna SIKLESPANN under haka miiiiiiiii................???????? FAen har de ikke vaskehjelp der eller..................??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Tror jammen du mener det jeg... Hehe, stakkars deg. *Ser det for meg*
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Hehehe, beklager, men fy som du fikk meg til å le nå. Du er flink til å fortelle da iværtfall, det beste er vel å se på det hele med litt humor!? Får håpe dette var siste gang du må inn der.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Skrive er kun det jeg klarer nå. Siden kjeven min er øm, hoven og ikke særlig snakkesalig kan du si. Minn meg gjerne på dette om litt så skal jeg også le:-) Godt å vite at det kan muntre opp litt i elendigheta her da....Hehe.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 HAHAHA! Fikk meg en god latter der ja! Stakkars deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå