Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 sambo syns ei miele w 3821 blir for dyr,,.. men i si en må gå opp litt i pris vis en ska ha en skikkelig bra en
desemberjenta06+spire Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Vi har en vaskemaskin fra aeg, den er veldig bra :-) hadde en whirlpool vaskemaskin tidligere og den var det bare feil med.
mamma til lille lu:) Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 D har du heilt rett i:) Æ bare måtte hehe...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 hvilken aeg da?
mamma til lille lu:) Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Tok du den ikkje el?? hmmm skuffa ass
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Den jeg har står det aeg electrolux på, og den er faktisk helt elendig. Masse tull med den, og døren åpner seg bare når den har lyst til det selv. I tillegg blir den veldig fort tett, i motsetning til mine tidligere maskiner som det aldri har vært noe galt med. Husker dessverre ikke merket på den jeg hadde som var så bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå