katlinka Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Stabiliserte det seg etter hvert eller må jeg bare finne meg i det? Lille er snart 5 mnd og jeg fortsetter å rase ned i vekt. Alt henger og slenger på meg, i tillegg er jeg mye svimmel, trøtt og uopplagt.. lurer på om det kanskje har en sammenheng..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Jeg har det siste året etter at sønnen min kom til verden gått ned 29 kg, og det var pga stoffskifte. Jeg er også svimmel, trøtt og uopplagt.. Ring legen;)
biie Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 dette har ikke hendt meg, men har hørt om de som har fått problemer med stoffskiftet etter svangerskap.
katlinka Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Har ikke sjekket stoffskiftet.. er det noe hjelp å få hvis det eventuelt er noe kluss med det? Helt tragisk å ha det slik med to små og ta seg av..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Jada, du kan få tabletter, jeg har latt det gå så langt at jeg nå har blitt satt opp til operasjon, men du får nok tabletter om stoffskriftet ditt er litt ustabilt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå