Gå til innhold

Vi er skuffet over mannens foreldre i dag:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så frem til en koselig kveld sammen hos noen venner, skulle på kino og sove natta gjennom, de skulle passe lillegutt. Kl 22 ringer de og ber oss hente han, de får ikke til å legge han. Han er verken sutrete eller grinete bare gliser og babler men ville ikke sove...Vel vi kommer selvsagt å henter han, de sa de hadde prøvd mat, smokk og han ville ikke ha noe. Han tar smokken med en gang, drikker litt melk før jeg kler på han. Plasserer han i bilstolen og der slokner han på et blunk....

Gutten vår er 5,5 mnd og verdens enkleste lille kar. Vi har hatt barnevakt mange ganger og det har aldri vært noe problem med legging. De forguder den lille men orker liksom aldri å passe han. De tilbyr seg aldri, og denne fredagen har de sagt de gledet seg sånn til osv....Når vi kom så var de bare sååååååååå utslitte....svigermor verket i hele kroppen sa ho! Etter å ha hatt en kjempeblid liten gutt der i 3 timer...Må legge til at svigers ikke er gamle, i slutten av 40 årene...

Ser mannen min blir så trist, for det andre barnebarnet hadde svigermor på overnatting kanskje en gang i uka da hun var baby (hun er 3 år nå), hun er fremdeles der ofte og hun var og dagmamma for henne en stund. De har passet småen et par timer 2 ganger siden han ble født og dette var første overnatting.

Jeg vet jo de elsker sitt lille barnebarn men syntes det er litt synd at kvelden vi hadde sett så frem til ble ødelagt:-( Men nå sover vårt lille vidunder så søtt nede i sengen sin, så får heller ta den kjærestedagen en annen dag!

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, bare syte litt tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...