Leola Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Vi grubler og spekulerer på hva vi skal gi sønnen vår på 5 år i julegave. Han får ski og Stiga kjelke av besteforeldre. DS har han og han får noen spill til det med oldemor til jul. Har prøvd lego i julekalenderen men han liker ikke det spesielt godt så da er det utelukket. Var i selskap i dag og da spilte han Wii. Han fikk det kjempebra til og vi voksne likte det også! Men er det smør på flesk å kjøpe Wii når han allerede har DS? Er det mange morsomme spill og hvilken pris ligger konsollen og spillene på? har spekulert litt på å kjøpe DVD til bil/reise men ser for meg at det er kjedelig, selv om det er jo noe som blir brukt da.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Wii er ikke bare en super julegave til sønnen deres, men en god investering til hele familen!! Helt supergøy er det!!!
M&K+Påsan <3 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Om dere er intr, kan dere kjøpe min. Har eske og hele pakka. nesten ikke brukt..
Leola Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 hva skal du ha for den da? har du kvittering? Er veldig intr, men er litt skeptisk mtp om den skulle gå i stykker og reklamasjonsrett.
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Ksn ikke sammenligne med DS, det er to helt forskjellige spillkonsoller selv om begge er Nintendo:-) Vi kjøpte WII til eldstemann på 8 til bursdagen hans her i nå i okt, det har vært kjempepopulært her i huset, for hele familien. Spillene starter helt fra 3årsalderen, så snuppa på 4 er også super engasjert:-) Vi digger det alle mann her i huset, og kjempesosialt i stedet får å bare sitte å se på tv, gjøre noe som hele familien liker sammen:-)
M&K+Påsan <3 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Prisen kan vi diskutere. Har noe spill å sånn. Kan sjekke om jeg har hvert så lur å lagt kvitteringa i eksa i morgen Har du en mail adr eller noe?
Leola Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 ja men er litt skeptisk til å legge den ut her for den inneholder hele navnet mitt *vilværeanonym* har du en mer anonym en? he he
M&K+Påsan <3 Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Visst du sender den på en pm? Du hadde ikke profil, så jeg får ikke gjort det.
M&K+Påsan <3 Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Takk er det bare mail, eller msn adr også? Om du har det liksom
M&K+Påsan <3 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Jeg la deg til på min fjortiss msn adr
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Vesla på 4 år er en kløpper i bowling veldig gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå