Gå til innhold

Noen som har Nintendo Wii her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi grubler og spekulerer på hva vi skal gi sønnen vår på 5 år i julegave. Han får ski og Stiga kjelke av besteforeldre. DS har han og han får noen spill til det med oldemor til jul. Har prøvd lego i julekalenderen men han liker ikke det spesielt godt så da er det utelukket.

Var i selskap i dag og da spilte han Wii. Han fikk det kjempebra til og vi voksne likte det også! Men er det smør på flesk å kjøpe Wii når han allerede har DS?

Er det mange morsomme spill og hvilken pris ligger konsollen og spillene på?

har spekulert litt på å kjøpe DVD til bil/reise men ser for meg at det er kjedelig, selv om det er jo noe som blir brukt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wii er ikke bare en super julegave til sønnen deres, men en god investering til hele familen!! Helt supergøy er det!!! :P

Skrevet

Om dere er intr, kan dere kjøpe min. Har eske og hele pakka. nesten ikke brukt..

Skrevet

hva skal du ha for den da? har du kvittering?

Er veldig intr, men er litt skeptisk mtp om den skulle gå i stykker og reklamasjonsrett.

Skrevet

Ksn ikke sammenligne med DS, det er to helt forskjellige spillkonsoller selv om begge er Nintendo:-)

Vi kjøpte WII til eldstemann på 8 til bursdagen hans her i nå i okt, det har vært kjempepopulært her i huset, for hele familien.

Spillene starter helt fra 3årsalderen, så snuppa på 4 er også super engasjert:-)

Vi digger det alle mann her i huset, og kjempesosialt i stedet får å bare sitte å se på tv, gjøre noe som hele familien liker sammen:-)

Skrevet

Prisen kan vi diskutere. Har noe spill å sånn. Kan sjekke om jeg har hvert så lur å lagt kvitteringa i eksa i morgen :) Har du en mail adr eller noe? :)

Skrevet

ja men er litt skeptisk til å legge den ut her for den inneholder hele navnet mitt *vilværeanonym*

har du en mer anonym en? he he

Skrevet

Visst du sender den på en pm? Du hadde ikke profil, så jeg får ikke gjort det.

Skrevet

Takk :) er det bare mail, eller msn adr også? Om du har det liksom :)

Skrevet

Jeg la deg til på min fjortiss msn adr :P

Skrevet

Vesla på 4 år er en kløpper i bowling :) veldig gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...