Gå til innhold

vondt i magen (34 uker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i magen - hver dag. det er som mensenmurringer i mage, korsrygg, av og til nedover lårene. noen flere som har et sånn? kan det bety at det er noe på gang;/???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mye vondt i magen dette svangerskapet. Ikke i det hele tatt sist. (Bortsett fra omgangssyke en gang da). Men ikke hele tiden. Og det er mye liv, så jeg tar det med ro. Her betyr det ihvertfall ikke at noe er på gang. De fleste starter nok med vannavgang eller (svake)rier, ikke magesmerter, løs avføring eller andre ting.

Skrevet

Her er det akkurat det samme ,men jeg er fullgåtte 35 uker i dag. Innsiden av lårene er no muskelsmerter, disse blir stramme i svangerskapet, fikk meg en aha opplevelse når kiropraktoren tok på punkter i lårene....

Ellers er det kynnere som oppleves som falske rier sa jordmor på kontroll i gå!

Skrevet

det SKADER ikke å ta en sjekk.. jeg gikk og litt sånn med forrige mann.. og morkaka mi ramlet rett og slett ut. den hadde sviktet og drev og løsnnet, så det var årsake til mine smerter. (gikk i 7 uker til og fra med sånne smerter/rier osv før den løsnet) men fra jeg fikk vondt DEN dagen, og fram til den faktisk kom ut den morkaka gikk det 5 timer.

så en liten sjekk skader ihvertfall ikke

Skrevet

Det måtte være dramatisk, forstår jeg :( . Men hadde du vondt hele tiden eller bare litt av og til? Og når det til slutt løsnet, blødde du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...