Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 det driver datteren min med,tisser seg ut og trasser meg.bare for faren ikke stiller opp og kommer på bursdag. er så rådløs...er tippet seks år..føler jeg har prøvd det meste men...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Huff, så vondt for dere begge to... Hvorfor kommer ikke pappan?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 bor ett stykke unna ...ny familie osv. + en hel del dårlige unnskyldninger. tenkte hun hadde det bra her jeg med lillesøsteren og samboeren min.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Barn reagerer jo så forskjellig på skuffelser, hun gjør sikkert ikke dette for å være slem mot deg. Utrolig synd at hun må oppleve dette med faren og at det tydligvis går inn på henne siden hun reagerer så sterkt! Jeg veit ikke hvorfor far ikke stiller opp, men det gjør kanskje du, prøv å forklar henne på en grei måte, og viktig å få fram at det ikke er pga henne og at hun ikke har gjort noe feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå