Gå til innhold

Hva syns dere????


jente08+spire11<3

Anbefalte innlegg

Jeg har et spm når syns dere det er greit og gå ut å ta seg en fest etter at man har fått barn???

Vet liksom ikke helt hva andre gjør og syns er greit!!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke gå ut før jeg er ferdig å fullamme hvertfall. Gidder ikke et styr med pumping og amming evt. mme.. og å måtte ha med pumpe på festen for å tømme meg når brystene er sprengt. Blir bare stress, og jeg har ikke noe imot og være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis babyen tar flasken så ser ikke jeg problemet i å unne seg en fest. Det må jo bli opp til hver og en når en er klar for det=)

Har ikke prøvd flaske på gutten vår enda. Vi skal på julebord med jobben til mannen min i feb-mars en gang (er altid så masse rett for jul at de pleier å ta det senere) og hvis han tar flasken så blir det farmor og farfar som får passe han lør-søn mens vi er i Oslo på hotell.

Med dattern min som blir 4 år i Jan var jeg ikke ute på byen før hun var 6 mnd pga at hun nektet å ta flaske før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg introduserte faske for småen da han var tre uker, for å få meg mer enn en times søvn i strekk:) I helgen var jeg og mannen ute å spiste goood middag og drakk litt vin for første gang på mange måneder. Og det var helt himmelsk. Fikk også sove natten gjennom, da mamma satt barnevakt og ga flaske på natten også. I januar skal jeg på fest/julebord med jobben, og jeg gleder meg som en unge. Da skal pappa være barnevakt. Kjenner det er utrolig deilig å komme seg litt ut, og er kjempeglad for at jeg har muligheten til å gjøre det. Jeg er en av dem som blir gal i hodet av å bare sitte hjemme, og er også avhengig av å komme meg ut med baby på dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er litt skeptisk til en fest. men det må man jo gjøre som man føler for selv. gjør jo ikke noe og pumpe seg dagen før eller gi litt mme.

så heller pumpe ut dagen etter. så ungen ikke får melka med alkohol i.

har kjempe lyst og gå ut selv. men jeg føler ikke jeg er helt klar enda for og la lille gutt være hjemme med barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...