Gå til innhold

Noen som har tips ang mammaklær?


majamor - snart

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe mammaklær nå! Gleder meg til å se gravid ut. Er jo i overkant tidlig, men innbiller meg at ting strammer, men det er nok bare oppblåsthet:) Måtte sniktitte i butikkene i dag. Fant ut at det ikke fins så mye egentlig. Noen som vet hvor man kan kjøpe billige, behagelige og fine klær? Vil etterhvert trenge treningsklær også hvis noen har tips om det.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er jo sannsylig at det er en måned eller to før du får bruk for ordentlige mammaklær, da. Jeg begynte ikke å bruke mammabukser før jeg var 5-6 måneder på vei, så vidt jeg husker.

 

Men du trenger noen gode mammabukser/skjørt. Stort sett kan man kjøpe samme størrelse som man pleier, str 38 mammaklær er større enn str 38 vanlig.

Polarn og Pyret har fine jeans, treningstøy og sånn kan du sikkert kjøpe på HM. Ellers er det jo mye fine spesialbutikker, da. I Oslo er det Den Kule Mage (Markveien) og Svangerskapet (majorstua)

 

Når det gjelder topper, kan jeg ikke huske at jeg hadde noen "mamma"-topper i det hele tatt. Handlet i de butikkene jeg vanligvis handler i, og passet på at toppene var lange nok, slik at jeg slapp å vise noe magehud.

Forreste kjøpte jeg en del enkle singleter på HM-mamma, de var kjempepraktiske, bruker dem ennå:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...