Liljekonvall<3 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Har lagt min elsk på denne vognen! Noen som vet hvor den selges? Altså hvor den selges for mest gunstig pris?? Og hva den eventuelt koster?? Men uansett... koste hva den koste vil! Denne vognen SKAL JEG HA! ;o)
Babyønske �� Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Emmaljunga har vel fast pris hos alle forhandlere. Svært sjelden man finner de på kampanje/salg. I Sverige kan man vel få den til litt lavere pris enn i Norge tror jeg Babykos(www.babykos.no) og Tøffeliten(www.toffeliten.no) er noen av butikkene i Norge som fører den. Og der kan du se prisene på nett.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Vi kjøpte vår på barnevognhuset på grønnland. Se www.rudo.no
mamma til tre prinsesser Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 norsk pris er ca 8300 for 2009-modellen. vi kjøpte vår på reflex, men de fleste velutstyrte barnevognbutikker har den sikkert. vi kjøpte 2008-modell i september til 6300 (tror det var 20% avslag på 2008-prisen) for 2009-modellene var kommet inn så de måtte kvitte seg med de "gamle". om noen butikker har flere 2008-modeller igjen nå kan du sikkert fremdeles få den billigere, men det spørs vel om de har flere igjen så sent på året. det er forresten første gang jeg har sett tilbud på emmaljunga, da de pleier å være veldig strikse på prisen sin. ellers er det som nevnt her billigere både i sverige og danmark.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Fikk nett høyre at Reflex i Bergen (Nordås) hadde 1000 kr avslag på fjorårets Emmaljunga-modellar no. Kanskje salg på andre Reflexbutikkar i landet og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå