Gå til innhold

lille håpfull har vært hos legen i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått sortert tankene etter lege besøket. Sa alt som jeg følte og merket på kroppen min i det siste. Hun sa at jeg faktisk kunne ha ett håp om å være gravid:) Selv om alle testene jeg har tatt i det siste har vært negative,kunne det være pga at kroppen min ikke skilte ut nok graviditetshormonet HCG enda. jeg skal ned dit i begynnelsen av uka for å ta blod prøve av HCG hormonet og ett til som jeg ikke husker navnet på nå. Så ca den 22 desember vil jeg og samboeren min få svaret på om vi venter ett barn i sammen eller ikke. Jeg kunne kjøpe meg en test til og levere en urin prøve på lege senteret om jeg ønsket det.Men hun mente det ikke kunne vises helt sikkert der enda. Se om jeg klarer å vente eller ikke(Tror helst at jeg løper og kjøper en test i morgen :) ). Men er forbrett på at det ikke er noe også da. Må bare tenke det pga at da blir ikke skuffelsen så stor. Holder di som ønsker å følge med oppdatert på dette innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for dere!! Veldig spennende:)

Skrevet

Masse lykke til håpfull, krysser fingrene for dere xxxxxxxxxxx :o):o)

Skrevet

Rundt 18-20 desember.Litt ureg mens syklus den siste tiden.

Skrevet

Skal være kort i å skrive nå.Kjøpte meg cb test i går og skulle ta test i dag tenkte jeg.Men tante rød kom vist på besøk i dag:( Snufs bu hu!!!!skjønner ikke noe av syklusen min lenger.Skal ta blodprøvene om det er noe vits.Ringe lege kontoret i morgen og høre.Spare testen til den helvetes tanta uteblir for godt tenker jeg.(sorry banne ordet).!

Skrevet

off, ja, skjønner det er frustrerende!! godt det er fler som er like forbanna på tr som meg! kanskje det er derfor hun ikke kommer, blitt dødelig fornærma, ha, ha, ha...

men, da er du jo snart klar for ny pp :)

Skrevet

Vet liksom ikke om jeg orker tenke på det å prøve å bli gravid noe mer:( Nå er det tre veninner av meg som har blitt gravide som pæler på strå....og dem har ikke en gang fortalt at dem er prøvere før jeg har sakt at jeg had lyst på flere barn:( Nei da.....dem bare plopper fram sånn ut i det blå at dem er gravide til meg og sier at dem behøvde ikke å prøve mer enn en-to ganger dem etter jeg sa at jeg skulle fjerne spiralen i høst.Akkurat som om dem er stolte over at dem klarer å bli gravide og ikke jeg....:( Nå gråter jeg og føler meg usikker på om jeg er for gammel til å få barn igjen:( Tenkt mye på det etter at tanta kom i dag og det er så sårt.Lykke til med prøvingen alle sammen!!!!!Nå tror jeg kansje at jeg skal la være med å skrive og lese her på en stund og heller komme tilbake da ting ikke blir og er så sårt.Tusen takk for all støtte!!!!!GOD JUL OG GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!!!Klem fra meg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...