Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Nå får jeg øyekatarr igjen, kjøper gjerne en liter eller to.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 kok deg saltvann pus. Vask og vask.. det funker nesten like bra. Eller så kan du prøve nan?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Fnis, Nan hørtes faktisk morsomt ut. Fordelen m mm er jo at den ikke trengte kokes, det har vært en lang dag...
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Saltvannspus, som i ferkvannsgjedde? Min byste er den beste, desverre for deg befinner den seg i Syden.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Brystmelkens ReimaTroll, det er det du er, liksom? Ferskvannsgjedde, gretten og sulten på tær, det er meg.
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Jeg må si det frister lite å ha en gretten gjedde sugd fast i mine fordeler
cherry coke Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Beklager! Men hadde jeg hatt skulle du fått. Ta en tlf til nærmeste sykehus, kanskje de har en morsmelkbank??=)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Du er englegod og vil huskes av nissen om kun kort tid, garantert. Lurer litt på om jeg kunne fått på rullebladet at jeg gikk bananas i melkebanken og krevde likhet for loven og slutt på aldersdiskriminering.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Jupp, har noen dråper. Kan ikke pumpe, så du blir pinadø nødt til å komme hit og legge deg på ryggens mens jeg klemmer i vet:)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Fanken, Balooa, jeg har altså rett og slett gjort meg skyldig i grisedårlig markedsføring av meg selv? En ren glipp.
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Nja...det var liksom det med den gjedda.. Jeg har alltid hatt en ubeskrivelig redsel for ferskvannsmonstre, som gjedde og blodigler (som er tusen reiser verre).
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror blodigler er ren myte. Noengang truffet på ei igle (og ikke v en bardisk)?
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Jeg SÅ en gutt som hadde blodigle på seg en gang! Og jeg har sett dem på bunnen og. Den andre typen igler møter jeg på daglig, og igjen kan jeg nok takke mine fordeler for det.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Ulp. Mulig jeg var redd for den mørke vika i tjernet hjemme av god grunn, da. Her
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 The dog ate my homework. HerETTER skal jeg alltid bade med klærne på.
Inga Bling Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Du kan få, men da må du hente sjæl. Fnis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå